۰ نفر

سوبارو ژاپن در آمریکا مرکز تحقیق و توسعه می‌سازد

۸ شهریور ۱۳۹۷، ۹:۴۴
کد خبر: 296692
سوبارو ژاپن در آمریکا مرکز تحقیق و توسعه می‌سازد

شرکت خودروسازی سوبارو ژاپن قصد دارد به منظور گسترش تولید و عرضه خودرو در آمریکای شمالی، یک مرکز تحقیق و توسعه به ارزش ۴۸.۲ میلیون دلار را در نزدیکی شهر دیترویت ایالات متحده راه اندازی کند.

به گزارش وب سایت .techristic، خودروساز ژاپنی سوبارو که در ایالات متحده آمریکا از فعال‌ترین و خوش‌آوازه ترین تولیدکنندگان خودرو محسوب می شود،  حالا به‌نظر می‌رسد که قصد دارد فعالیت‌های خود را در آمریکای شمالی گسترش داده و سهم خود را در بازار ایالات متحده آمریکا افزایش دهد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سوبارو به همین دلیل تصمیم گرفته است با اختصاص ۴۸.۲ میلیون دلار، یک مرکز تحقیق و توسعه ( R&D) در نزدیکی شهر دیترویت آمریکا که سالانه میزبان بزرگترین و معروف‌ترین نمایشگاه‌های خودرو در جهان است، ساخته و ایجاد کند.

این پروژه که از هم اکنون آغاز شده است، تا سال ۲۰۲۲ میلادی به اتمام خواهد رسید.

ایالت میشیگان با اختصاص یک زمین بزرگ به ارزش ۱.۵ میلیون دلار به سوبارو کمک کرده است تا بتواند به تکمیل و توسعه این پروژه بپردازد.

میزان فروش خودروهای سوبارو در ایالات متحده آمریکا در ژوئیه سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی ۶۴۷ هزار و ۹۵۶ دستگاه خودرو گزارش شده است که در مقایسه با مدت مشابه خود در سال قبل از آن شش درصد رشد و افزایش داشته است.