۰ نفر

قائم مقام مدیر عامل در فروش شرکت خودرو آذربایجان:

افزایش نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش شرکت خودرو آذربایجان / نگرانى براى تحویل خودرو نداریم

۱۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۴:۵۸
کد خبر: 283423
افزایش نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش شرکت خودرو آذربایجان / نگرانى براى تحویل خودرو نداریم

قائم مقام مدیر عامل در فروش شرکت خودرو آذربایجان با بیان این که نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش این شرکت تا پایان سال جارى از ۲۳ نمایندگی به ۵۴ نمایندگی در کل کشور افزایش مى یاید، افزود: برای سهولت دسترسی مشتریان محترم شرکت صنعت خودرو آذربایجان به سرویس و خدمات پس از فروش خودروهای فروخته شده ، توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش از اولویت ها و اهداف مهم و ویژه شرکت است.

به گزارش اقتصادآنلاین، مهندس زارعی قائم مقام در فروش و خدمات پس از فروش در نشست خبری که به مناسبت افتتاح دو نمایشگاه  فروش خودرو در تهران و روز صنعت برگزارشد، اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری ‌، توجه به تولید داخل به ویژه در حوزه صنعت از مهمترین مسایل و اولویت‌های کشور می‌باشد که به حمایت تمامی آحاد ملت شریف ایران و مسئولان محترم نیاز دارد.

او همچنین در مورد فروش خودرو در شرکت اذویکو توضیح داد : آمار فروش خودرو در شرکت صنعت خودرو آذربایجان در پنج ماه گذشته، ۶ هزار دستگاه خودرو MG360  بوده است و هیچ گونه نگرانی در تولید و تحویل به موقع خودروها به مشتریان محترم وجود ندارد.

قائم مقام مدیرعامل در فروش و خدمات پس از فروش شرکت MG کرد: در یکی از طرح‌های شرکت ، طرح پیش فروش با تسهیلات ۲۰ و۳۰میلیون تومانی بدون کارمزد  با مشارکت بانک رسالت به مشتریان عرضه شد.

وی ادامه داد: با توجه به اجرای چنین طرح‌هایی در شرکت صنعت خودرو آذربایجان، آرامش به بازار خودرو  و مصرف کنندگان واقعی  القا می‌شود.

زارعى بیان کرد : شریک تجاری صنعت خودرو ـذربایجان  " شرکت سایک موتور "  از کشور چین می‌باشد که به عنوان اولین خودرو ساز بزرگ چین و هفتمین خودروساز بزرگ دنیاست که به عنوان یک سرمایه گذار مطمئن در کنار شرکت اذویکو در ایران حضور جدی و مستمر دارد.