۰ نفر

تجربه رانندگی با فرانسوی کوچک+ تصاویر

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۸:۵۹
کد خبر: 275298
تجربه رانندگی با فرانسوی کوچک+ تصاویر

روزهایی که فضای اقتصادی کشور تحت تاثیر خروج آمریکا از برجام است و نگرانی ها نسبت به خروج شرکت‌هایی که به واسطه برجام وارد ایران شدند وجود دارد هاچ بک C3، به عنوان دومین میوه خودرویی برجام در آستانه ورود به بازار قرار گرفته است.

اقتصادآنلاین-سمانه برمخ‌شاد؛ چند روز پیش از آغاز پیش فروش این خودرو کوچک فرانسوی خبرنگاران رسانه‌های فعال در حوزه خودرو، هاچ بک سیتروئن C3 را در مسیر کارخانه سایپا کاشان تا ابیانه و پس از آن در مسیر ابیانه تا اصفهان مورد برررسی قرار دهند.
 

سیتروئن C3

 در مورد این هاچ بک کوچک آنچه در نگاه اول نظر را جلب می‌کند، طراحی خاص و منحصر به فردی است که آن را در مقایسه با گزینه‌های موجود در بازار جذاب تر می‌کند. خودرویی جمع وجور با طولی کمتر از 4 متر و بدنه سفید و سقف قرمز با گلگیرهای کوچک مشکی که در مجموع  آن را تبدیل به خودرویی کوچک اما شیک  و جذاب کرده و می توان گفت که ظاهر آن تاثیر بسیاری در انتخاب از سوی خریدار خواهد داشت کما اینکه ظاهر جذاب این خودرو باعث شد تا در جریان این تست تعداد قابل توجهی از افراد درباره جزییات این خودرو، قیمت وشرایط فروش آن سوال کنند.
 


سیتروئن C3

C3  با موتور 1.6 لیتری توربو و 163 اسب بخار و گشتاور 240 نیوتن متر جعبه دنده 6 سرعته آیسین مختص بازار ایران تولید می‌شود و  علاوه بر این سواری نرم و شتاب صفر تا 100 ، 8.5 ثانیه ای، دید مناسب شیشه عقب و آینه‌های کناری از ویژگی‌هایی است که رانندگی با این خودرو را جذاب می‌کند.
 

سیتروئن C3

طراحی داخلی این تازه وارد بازار خودرو به‌ گونه‌ای است که حس رفاه را به خوبی به سرنشینان منتقل می‌کند، فضای داخلی برای راننده و سرنشین جلو، بسیار راحت است، همین راحتی، برای سرنشینان عقب وجود دارد البته این راحتی برای افراد قد بلند وجود نخواهد داشت .
 

سیتروئن C3

کروز کنترل و محدودکننده سرعت، سیستم ورود بدون کلید، سیستم روشن/خاموش بدون کلید،تهویه مطبوع خودکار، آینه های جانبی با تنظیم برقی، گرمکن آینه های جانبی، آینه های جانبی تاشونده برقی، چراغ‌های اتوماتیک جلو، قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو از داخل خودرو، شیشه های برقی جلو و عقب خودرو، درب باک برقی، روکش چرمی فرمان، چراغ همراهی تا منزل، چراغ خوش‌آمدگویی، گرمکن شیشه عقب، از امکانات رفاهی این خودرو به شمار می‌رود.

 

سیتروئن C3