۰ نفر

رییس سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن:

تغییر استراتژی گروه بهمن در ارائه خدمات پس از فروش/ مشکلی در تامین قطعات نداریم

۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۴۶
کد خبر: 274982
تغییر استراتژی گروه بهمن در ارائه خدمات پس از فروش/ مشکلی در تامین قطعات نداریم

رییس سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن از استراتژی جدید گروه بهمن در ارائه خدمات پس از فروش و پیش‌بینی راهکارهایی برای تامین قطعات درشرایط تحریم‌ خبر داد و گفت:در حال حاضر تامین قطعات با ارز ۴۲۰۰ تومانی انجام می‌شود اما دریافت ارز با این قیمت راحت نیست.

به گزارش اقتصادآنلاین، امیرمیرمنصف امروز در یک نشست خبری درباره قیمت گذاری قطعات اظهار کرد: قیمت گذاری های انجام شده بر مبنای نرخ ارز ۴۲۰۰ تومانی بوده و تغییری در این زمینه انجام نشده است.

رییس سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن درادامه از اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی به این گروه خودروساز خبر داد و گفت: گروه بهمن همواره در تلاش برای تبدیل شدن به یک خودروساز کیفی در زمینه ارائه خدمات پس از فروش است و قیمت گذاری قطعات در این گروه همواره قیمت گذاری خدماتی بوده و تاکنون بر روی قیمت گذاری تجاری با هدف کسب سود بالاتر فعال نبوده است.

میرمنصف از راه اندازی loaner service و Mobile service طی سه ماه آینده خبر داد و گفت:با راه اندازی این سرویس‌ها در صورت توقف بیشتر از دوروز خودروها جهت تعمیر، خودروهای جایگزین  تحویل مشتریان خواهد شد.

وی درباره پیش بینی این گروه خودروسازی جهت مقابله با تحریم تصریح کرد: ما با پیش بینی شرایط دشوار، همکاری با منابع جدید را آغاز کرده ایم تا در شبکه تامین خدمات با مشکل رو به رو نشویم.

رییس سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن درباره  تامین قطعات یدکی محصولات گروه مزدا نیز خاطرنشان کرد: در سال گذشته با پیش بینی روزهای سخت، سفارش هایی داشتیم تا حداقل  یکسال در ارایه خدمات به خودروهای ژاپنی مشکلی نداشته باشیم در عین حال نیز راهکارهای جانبی برای مقابله با تحریم ها در نظر گرفته ایم.

 میر منصف افزود: در خدمات به خودروهای چینی نیز مشکلی نداریم و توزیع این قطعات به صورت هوشمندانه در شبکه انجام خواهد شد‌.

وی از ١٥نماینده فروش هاوال خبر داد و گفت: ١٣ نماینده خدمات پس از فروش نیز در حال توسعه است این در حالیست که با این روند در حوزه خدمات پس از فروش نسبت به سال  ٩٥ افزایش به طور متوسط ٦ درصد رضایت را شاهد بودیم که بیشترین آن در حوزه خودروهای سواری است.

میرمنصف با اشاره به تولید حدود ٥٣٠٠دستگاه بسترن b50 تاکید کرد: در حال حاضر برخی از این تولیدات شامل گارانتی هستند و ما ملزم به ارایه خدمات به آن ها هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به رصد بازار و نیازهای شبکه، به سراغ مکانیزم جدید توزیع رفته ایم و براساس آن توزیع قطعات روزانه در دو نوبت در شبکه انجام خواهد شد.

در ادامه این نشست خبری، خبرنگاران از انبار قطعات خودروهای گروه بهمن بازدید کردند.این انبار ۱۸ هزار متر مربع مساحت دارد و بر اساس تمهیدات پیش بینی شده قطعات در تهران بلافاصله و در سایر استان ها ظرف ۲۴ ساعت تامین می شود.