۰ نفر

عجیب‌ترین رکوردهای موتورسیکلتی در دنیا +تصاویر

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱:۳۸
کد خبر: 270163
عجیب‌ترین رکوردهای موتورسیکلتی در دنیا +تصاویر

موتورسیکلت ها به مانند خودروها دنیایی پر از رکورد و نکته های جذاب دارند که دانستن هر کدام از آن ها می تواند جالب باشد. رکوردهایی که در زمینه های مختلف و هیجان انگیز به ثبت رسیده اند.

دنیای موتورسیکلت ها و تکنولوژی ساخت آن ها هر روز و با سرعتی بالا رو به جلو حرکت می کند. هرچه سرعت پیشرفت این وسایل نقلیه بیشتر می شود، رکوردهای بیشتری در زمینه سرعت و قدرت شکسته می شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خودروکار، اینجا اما به دنبال یادآوری یکسری رکورد ساده نیستیم و قصد داریم نگاهی داشته باشیم به رکوردهای عجیبی که شاید خیلی از آن ها برای شما کاملا جدید باشند و پیش از این چیزی در مورد آن ها نشنیده باشید.

بلندترین موتورسیکلت

04

رکوردهای زیادی با پسوند بلندترین تا امروز ثبت شده اند اما یکی از جذاب ترین آن ها بلندترین موتورسیکلت دنیاست که در کشور هند ساخته شده و به ثبت رسیده است. این رکورد در سال 2013 ثبت شد و بر اساس آن موتورسیکلتی به بلندی 16.5 متر توانست به این مقام دست پیدا کند.

جوان ترین موتورسوار دیوار مرگ

05

حتما تا امروز دیوار مرگ و کارهای خارق العاده موتورسواران بر روی آن را دیده اید و گاهی از شدت هیجان به وجد آمده اید با این حال آیا می دانستید که جوان ترین موتورسوار دیوار مرگ تنها 4.5 سال سن دارد. اولین اجرای وی در سال 2006 انجام شد و همان زمان نامش وارد کتاب رکوردهای گینس گشت. او با یک موتورسیکلت کوچک سوزوکی نمایش اجرا می کند و از خانواده ای بدلکار به این جایگاه رسیده است.

طولانی ترین موتورسواری ایستاده

06

یک موتورسیکلت باید روی دو چرخ خود ثابت بماند تا بتواند حرکت کند به همین سبب نشستن بر روی صندلی آن می تواند تعادلش را حفظ کند اما در مقابل ایستادن روی صندلی موتورسیکلت باعث بهم ریختن تعادل آن می شود. حال فرض کنید فردی 32.3 کیلومتر بدون آنکه دست به فرمان بزند تنها با ایستادن روی صندلی ان را براند. این رکورد توسط فردی هندی به نام راتنش پاندی در سال 2015 به ثبت رسید.

بیشترین حفظ تعادل موتور روی سر

07

این رکورد یکی از عجیبترین هایی است که تا امروز ثبت شده که اصل آن نیز یه یک مسابقه عجیب بر میگردد. در این مسابقه هر شرکت کننده سعی می کند موتورسیکلتی را روی سرش نگه دارد بدون آنکه تعادلش برهم بخورد. در این مسابقه جرارد جسی از فیلیپین توانست 14.93 ثانیه تعادل موتورسیکلت را روی سرش حفظ کند و رکورد جهانی را بدست آورد. این رکورد در سال 2015 ثبت شده است.