۰ نفر

رونمایی از تاکسی لوکس خودران +عکس

۱۷ اسفند ۱۳۹۶، ۱۶:۴۲
کد خبر: 257070
رونمایی از تاکسی لوکس خودران +عکس

چندی پیش این خودروی مفهومی رنو در حال تست های خیابانی و با پوشش‌های استتاری در خیابان‌های اسپانیا دیده شد، اینک رنو با خیالی آسوده مدل مفهومی‌اش را بزرگترین نمایشگاه خودرویی اروپا به نمایش درآورده است.

این خودرو که "از-گو" نامیده می‌شود و از لحاظ سبک و سیاق همتای خوبی برای خودران لوکس و شخصی سیمبیوز محسوب می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از عصر ایران، اجازه دهید با درهای جانبی آغاز کنیم که در اصل وجود خارجی ندارند. به جای در مقابل مکانی که باید دو در جانبی قرار می‌گرفت شاهد صندلی‌هایی هستیم که در کنار یکدیگر شکل یک "u" در انگلیسی را  به خود گرفته‌اند. بنابراین جایی برای در خودرو وجود ندارد و ما در انتهای u  درست در بخش انتهایی خودرو شاهد دری هستیم که به سمت بالا باز می‌شود. از طرفی این چیدمان باعث می‌شود تا به راحتی 6 مسافر را به شیوه‌ای اجتماعی در خودرو جای دهیم و حتی فضایی برای قرار دادن صندلی چرخ‌دار در تاکسی نیز وجود دارد.

تاکسی خودران از-گو

تاکسی خودران از-گو

تاکسی خودران از-گو

از آنجا که ادعا می‌شود خودران‌ها تصادف نمی‌کنند، سرعت این روبو- تاکسی به 48 کیلومتر در ساعت محدود شده و به همین دلیل 6 مسافر به راحتی و بدون حس خطر می‌توانند در کنار یکدیگر بنشینند. رنو همچنین  اشاره می‌کند که در انتهایی به معنای پایان دوره برخورد درب ها با مسافران یا خودروهای خارجی موجود در خیابان است.

تاکسی خودران از-گو

در این خودرو یک فضای شیشه‌ای بزرگ نیز تصویری پانورامیک از شهر به شما ارائه خواد داد. رنو تاکید کرده این خودرو می‌تواند به عنوان وسیله یک تور تفریحی و در جهت تماشای مناظر مختلف کاربرد فراوان داشته باشد. نمایشگرهای داخلی خودرو نیز می‌توانند منعکس کننده تصاویر خارجی و اطلاعاتی باشند که راهنمای تور از آن صحبت می‌کند.

تاکسی خودران از-گو

 در پلت‌فرم خودرو شاهد شارژ القایی هستیم، بنابراین سامانه خودران می‌تواند شارژ را به حدی بالاتر برساند بدون اینکه به آن را به منبع شارژ وصل کنیم.