۰ نفر

مدیرعامل بم خودرو:

برنامه‌های شرکت برای امداد نوروزی/ امداد خودروی اختصاصی هیوندای راه‌اندازی می‌شود

۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۰۹
کد خبر: 254471
برنامه‌های شرکت برای امداد نوروزی/ امداد خودروی اختصاصی هیوندای راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل بم خودرو با تشریح برنامه‌های شرکت برای ارائه خدمات نوروزی، از راه‌اندازی امداد خودروی اختصاصی هیوندای در سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، نظام ‌الدین وفا در یک نشست خبری با اشاره به اینکه مطابق سال‌های گذشته برنامه ریزی ویژه‌ای برای امداد نوروزی صورت گرفته است، اظهار کرد:مرکز تماس 42724 به صورت 24 ساعته در ایام نوروز(27 اسفند تا 17 فروردین ماه قابل حل است) آماده پاسخگویی به تماس‌ها است.

او افزود: در طرح نوروزی سال جاری، تعدادی تکنسین در مرکز تماس مستقر هستند تا مشکلاتی که به صورت آنلاین قابل حل است را با مشاوره تلفنی برطرف کنند.

وفا با بیان اینکه مشاوره فنی تلفنی، ارسال امدادگر به محل و در نهایت در صورت لزوم هدایت خودرو به نمایندگی‌ها با همکاری امداد خودرو رفاه ایرانیان و امدادخودرو کانون جهانگردی انجام خواهد شد، گفت:ارائه خدمات برای خودروهای دارای گارانتی نیز به صورت کاملا رایگان انجام خواهد شد.

مدیرعامل بم خودرو در ادامه به اقدامات صورت گرفته در حوزه تامین قطعات یدکی اشاره و تصریح کرد: برنامه ریزی را به گونه‌ای انجام داده‌ایم که درصد قابل قبولی از قطعات تامین و توزیع شود و هفته‌ای دو بار قطعات را به نمایندگی‌ها ارسال می‌کنیم البته قطعات اضطراری را خارج از برنامه حداکثر طی 24 ساعت بدون دریافت هزینه نیز به نمایندگی‌ها ارسال می‌کنیم.

وفا به اختصاص انبارهایی لوازم و قطعات یدکی در کرج و تهران اشاره و اظهار کرد: در سال جاری توانستیم سهم بازار را در حوزه قطعات و لوازم یدکی رشد دهیم تا از قطعات قاچاق و بی کیفیت جلوگیری کنیم.

او به افتتاح سه فروشگاه قطعات یدکی محصولات کرمان خودرو در تهران اشاره و خاطرنشان کرد: بنا به برنامه‌ریزی صورت گرفته 50 واحد فروشگاه قطعات یدکی در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود، همچنین برنامه داریم تا قطعات مورد تایید با بسته بندی و کد مشخص در بازار عرضه شود.

مدیرعامل بم خودرو با بیان اینکه به دنبال توسعه کانال‌های آموزشی و تغییر شیوه برگزاری کلاس‌ها از حضوری به اینترنتی هستیم، افزود:در سال آینده بر روی ارتقای کیفی خدمات کارشناسان امور مشتریان در نمایندگی‌ها تمرکز ویژه‌ای خواهیم داشت و دوره‌های آموزشی برگزار خواهیم کرد.

وفا به راه‌اندازی امداد خودروی اختصاصی هیوندای اشاره و تصریح کرد: در این راستا تا خردادماه تعمیرگاه تخصصی هیوندای در کیلومتر 16 جاده مخصوص به بهره‌برداری می‌رسد، به علاوه مرکز آموزش هیوندای را طبق ضوابط این شرکت ایجاد خواهیم کرد.

او با بیان اینکه ارائه سرویس در محل در سال آینده در تهران و البرز اجرایی می‌شود، گفت: این طرح به طور آزمایشی در تهران توسط تعمیرگاه مرکزی انجام می‌شود.

مدیرعامل بم خودرو به ارائه امداد با موتور نیز اشاره و اظهارکرد:این اقدام با هدف کاهش زمان ارائه خدمات امداد صورت می‌گیرد و در این راستا اپلیکیشن امداد نیز راه‌اندازی خواهد شد.

به گفته او 15 نمایندگی در دست احداث است و به غیر از شهرهای ویژه ای که نیاز به نمایندگی داریم، در سال آینده تاکید روی ارتقاء کیفی نمایندگی‌های موجود است.