۰ نفر

خودروی شاسی بلند جدید پژو که ۲سال دیگر به بازار می آید +عکس

۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۲۳:۲۴
کد خبر: 250504
خودروی شاسی بلند جدید پژو که ۲سال دیگر به بازار می آید +عکس

پژو در شاسی و سیستم تعلیق ۴۰۰۸تغیراتی ایجاد کرده تا هندلینگ و تجربه لذت‌بخش‌تری در رانندگی را برای خود رقم زند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از عصر ایران، پژو قصد دارد یک SUV دیگر را تا سال  2020 به ناوگان شاسی‌بلندهای خود بیفزاید.

این خودرو که 4008 نام دارد، به رقابت با تویوتا CH- R خواهد پرداخت و اساس آن یک ساختار مشتق شده از پژو 3008 با قابلیت حرکت در ارتفاع محسوب می‌شود. در نتیجه در این خودرو شاهد طراحی پرزرق و برق خارجی، پنجره‌های جانبی ظریف، جلوپنجره سفارشی و رشته چراغ‌های عقب هستیم.

پژو

در ساختار پایه‌ای 4008 شاهد پلت‌فرم ماژولار  EMP2 هستیم که این روزها مور علاقه خودروسازان فرانسوی قرار گرفته است. این همان ساختار و پلت‌فرمی است که در خودروهای 3008 و 5008 نیز به کار رفته است. علاوه بر این پژو در شاسی و سیستم تعلیق  4008 تغیراتی ایجاد کرده تا هندلینگ و تجربه لذت‌بخش‌تری در رانندگی را برای خود رقم زند.

پژو

در زیر کاپوت این خودروی آینده فرانسوی شاهد یک موتور بنزینی سه سیلندر "پیورتک" خواهیم بود. البته برخی از انواع این خودرو نیز با موتور 1.6 لیتری THP که نمونه‌اش را روی کراس‌بک‌های DS7 دیده‌ایم ارائه خواهد شد. مدل‌های دیزلی "بلو HDI" 1.6 و 2 لیتری نیز گزینه‌های محتمل برای این خودرو هستند.

پژو

مشتریان می‌توانند در آینده یکی از دو  مدل‌ پلاگین هیبرید این خودرو را نیز سفارش دهند. نسخه اول پلاگین هیبرید‌ها با یک موتور 1.6 لیتری THP و یک محور الکتریک در محور جلو با قدرت تولیدی 240 اسب‌بخار ارائه خواهند شد و نسخه دوم با یک موتور 1.6 لیتری و موتورهای الکتریکی در محور و مجموع قدرتی 300 اسب‌بخار ساخته خواهند شد.