۰ نفر

پس از ارسال محموله‌های غذایی و وسایل گرمایشی

پرشیا خودرو با ارسال کانکس‌های مجهز به غرب کشور، به یاری زلزله‌زدگان شتافت

۶ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۱۳
کد خبر: 234096
پرشیا خودرو با ارسال کانکس‌های مجهز به غرب کشور، به یاری زلزله‌زدگان شتافت

پرشیا خودرو در ادامه ارسال کمک‌های نوع‌دوستانه به هم‌وطنان زلزله‌زده غرب کشور، پس از ارسال محموله کمک‌های غذایی و اقلام گرمایشی در هفته گذشته، این بار با ارسال کانکس‌های مسکونی مجهز به غرب کشور، فاز جدید امدادرسانی به هم‌وطنان آسیب‌دیده از زلزله را آغاز کرد.

زلزله کرمانشاه نشان داد که ملتی یکدل هستیم و هر مشکلی که برای ایران و ایرانی رخ دهد، در کنار هم می‌مانیم. شرکت پرشیاخودرو (فروش و خدمات BMW در ایران) نیز همسو با خیل مردم مهربان و نوع‌دوست ایران و در راستای مسئولیت اجتماعی خود به‌عنوان عضوی از جامعه، با اختصاص بودجه شرکت در نمایشگاه خودرو تهران به زلزله‌زدگان غرب کشور در کمک هم‌وطنان استان کرمانشاه سهیم شده است.

بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله در تاریخ ایران عزیزمان، همواره داغ‌های بسیاری بر دل‌ها گذاشته و این بار در حادثه تلخ زمین‌لرزه استان کرمانشاه، جمعی از عزیزان و هم‌وطنانمان را غرق در مصیبت می‌بینیم، مصیبتی که با شروع فصل پائیز و سردی هوا مضاعف شده است. ارگان‌های دولتی و نهادهای مسئول به‌نوبه خود در امدادرسانی به مردم این مناطق در تلاش هستند. شخصیت‌های محبوب ملی و نهادهای مردمی نیز در این امر خداپسندانه و نوع‌دوستانه سهیم شده‌اند. پرشیاخودرو نیز همسو با هم‌وطنان عزیز در راستای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور، پیش از این با ارسال چندین تریلی شامل غذا، آب و اقلام گرمایشی، سهمی از این امداد را به عهده گرفته بود.

با ادامه پروژه‌های امدادرسانی به مردم مصیبت دیده کرمانشاه در روزهای پس از حادثه زمین‌لرزه و با توجه برودت هوا و بارش باران و برف، نیاز به سرپناه و محل امن و گرم، برای مردم اهمیت فراوانی یافته است. در این خصوص و در قالب فاز دوم کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه، خانواده پرشیاخودرو، چندین دستگاه کانکس مجهز برای کمک به زلزله‌زدگان به‌سوی کرمانشاه ارسال کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی پرشیا خودرو، با توجه به وقوع زلزله در غرب کشور و نیازهای گسترده هم‌وطنان به کمک‌های امدادی، پرشیا خودرو تصمیم گرفت هزینه‌های شرکت در نمایشگاه خودرو تهران را برای زلزله‌زدگان غرب کشور اختصاص دهد و در این راستا در فاز نخست محموله بزرگی از کمک‌های غذایی و وسایل گرمایشی به غرب کشور ارسال شد. در ادامه و با توجه به برودت هوا و لزوم حمایت بیشتر از هم‌وطنان در غرب کشور این شرکت تصمیم گرفت با تهیه کانکس‌های مجهز، امکان اسکان موقت هم‌وطنان را تا پیش از بازسازی واحدهای مسکونی فراهم کند. این در شرایطی است که به دلیل بسته بودن سامانه ثبت سفارش، پرشیا خودرو با مشکلاتی مواجه شده است اما با این وجود مسئولیت‌های اجتماعی همچون همیشه در اولویت نخست فعالیت‌های پرشیا خودرو قرار دارد.

تیم پرشیاخودرو (فروش و خدمات BMW در ایران) نیز مانند هر ایرانی از این حادثه تلخ متاثر شده و سعی دارد همچون همیشه در کنار هم‌وطنان خود باشد. امید است تا کمک‌ها و امدادهای همه مردم ایران شرایط دشوار این روزهای مردم کرمانشاه را تا حدی تسکین دهد.

پرشیا خودرو

پرشیا خودرو

پرشیا خودرو