۰ نفر

جزییات برنامه‌های جدید ب ام و برای مشتریان

۱۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۱۵
کد خبر: 230349
جزییات برنامه‌های جدید ب ام و برای مشتریان

روز گذشته نشست خبری پرشیا خودرو نماینده ب ام و با هدف ارایه گزارش عملکرد و اخباری مانند زمان عرضه نسل جدید ب‌ام‌و سری 3، بازگشت سری 1 و عرضه دوباره ب‌ام‌و سری 2 کانورتیبل نهایی شدن طرح‌های این شرکت برای عرضه خودروهای هیبرید برگزار شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مدیران شرکت پرشیا خودرو ضمن رونمایی از وب سایت جدید این شرکت، اعلام کردند که دارندگان خودروهای ب.ام‌.و که قصد تعویض یا فروش خودروی خود را دارند می‌توانند به دفتر مرکزی پرشیا خودرو مراجعه کرده و نسبت به قیمت‌گذاری و فروش خودروی خود اقدام کنند.

بنا به اعلام این شرکت یکی از شرایط خرید خودروهای دست دوم داشتن عمر زیر 5 سال و پیمایش حداکثر 100 هزار کیلومتری است.

یکی دیگر از فعالیت‌های جدید این شرکت برای افزایش رضایت مشتریان انجام تست درایو در داخل مناطق شهری به انتخاب مشتری است به این صورت که مشتری قبل از خرید هر یک از مدل های ب.ام.و، می تواند رانندگی با خودروی مورد نظر را در خیابان‌های پایتخت امتحان کند.

مدیران پرشیا خودرو در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر برنامه‌های آینده این شرکت برای ارائه محصولات جدید به بازار اعلام کردند که  بسته بودن سایت ثبت سفارش خودرو  تنها مانع ارائه محصولات جدید پرشیا خورو به بازار است اما رونمایی و ارائه پنج محصول جدید شامل دو مدل سری 3 شامل 320 و 330، دو مدل سری 1 شامل 120 و 125 و سری 2 کابریولت در دستور کار قرار دارد و در صورت بازگشایی ثبت سفارش روال آن انجام خواهد شد.