۰ نفر

مدیرعامل بهمن دیزل مطرح کرد

برنامه ریزی برای افزایش سهم بازار به ٦٠درصد

۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۲۴
کد خبر: 227260
برنامه ریزی برای افزایش سهم بازار به ٦٠درصد

مدیرعامل بهمن دیزل با اشاره به اینکه برنامه ما ارائه محصولات با کیفیت و رسیدن به سهم بیش از ۶۰ درصد در بازار است، گفت:به حوزه تولید وانت های پیکاپ و کامیون های سنگین ورود خواهیم کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مرتضی شفیعی، در مراسم رونمایی از کامیونت NMR85 ایسوزو،  با اشاره به اینکه ظرفیت اسمی کارخانه بهمن دیزل سالانه ۵۰ هزار دستگاه در سال است، گفت:با ورود سهامداران جدید به مساحت این کارخانه اضافه شد تا فعالیت این شرکت گسترده تر شود.

وی یا اشاره به اینکه بهمن دیزل به حوزه تولید وانت های پیکاپ و  کامیون های سنگین ورود خواهد کرد، تصریح کرد:محصول جدید بهمن دیزل می تواند در فروش بسیار موفق باشد  چرا که یکی از نیازهای بازار بوده که همواره نمایندگی های ما درخواست آن را از ما داشته اند.

مدیرعامل بهمن دیزل در ادامه با بیان اینکه برنامه تولید ما برای امسال پنج هزار دستگاه خواهد بود و استراتژی ما رسیدن به سهم بازار بیش از ۶۰ درصد است، خاطرنشان کرد:اگرچه رسیدن به این عدد سخت است اما با ارائه محصولات جدید و با کیفیت امیدواریم به این ظرفیت خواهیم رسید.

شفیعی با اشاره به ارائه محصولات جدید تصریح کرد:امروز از یک محصول جدید رونمایی شد و دو ماه دیگر محصول جدید دیگری به بازار ارائه خواهد شد.

مرتضی شفیعی

مرتضی شفیعی

مرتضی شفیعی