۰ نفر

امکان خرید آنلاین تایر فراهم شد

۱۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۵
کد خبر: 223559
امکان خرید آنلاین تایر فراهم شد

در پی توسعه کسب و کارهای آنلاین، استارتاپ جدیدی در حوزه فروش آنلاین تایر و ارائه خدمات در این زمینه راه اندازی شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، ساسان فرقدین، مدیرعامل شرکت هایپر تایر در مراسم رونمایی از نسل دوم کامیونت‌های خدمات دهنده این شرکت، با بیان این‌که با مطالعه بازار به این نتیجه رسیدیم که برخی از خدمات در کشور ما مردانه ارائه می‌شود و خانم‌ها تمایلی ندارند شخصا در این حوزه‌ها ورود کنند، تاکید کرد: خدمات تایر خودرو یکی از این حوزه‌ها بود.

وی در ادامه به اشاره به این‌که زمان بر بودن تردد شهری، مشغله افراد و موارد دیگر موجب شد که به دنبال راه حل جدیدی برای ارائه خدمات در حوزه تایر باشیم، اظهارکرد: ما به این نتیجه رسیدیم که جای واحدهای سیار  ارائه خدمات تایر در کشور خالی است و در این راستا اقدام به طراحی وب سایت هایپر تایر کردیم.

مدیرعامل شرکت هایپر تایر در ادامه به بیان اینکه در این وب سایت امکان مقایسه تایرها و بررسی اطلاعات آنها وجود دارد، اضافه کرد: کامیونت‌هایی نیز برای ارائه خدمات طراحی شده و این واحدهای سیار از فروردین ماه امسال به ارائه خدمات به عنوان نسل اول پرداختند.

فرقدین با اشاره به رونمایی نسل دوم واحدهای سیار این شرکت، گفت: درحال حاضر خدمات دهی در تهران بزرگ مد نظر است و امیدواریم با گذشت زمان کوتاه در هر منطقه یک کامیونت مخصوص مستقر کنیم و در آینده‌ای نه چندان دور در سایر استان‌ها نیز خدمات ارائه کنیم.

وی در ادامه درباره تایرهای موجود در این وب سایت، گفت: تایرهای فروخته شده از یک برند  مطرح ایرانی وانواع برندهای محبوب وارداتی تامین می‌شود و در راستای خدمات پس از فروش نیز اگر خسارتی به این تایرها وارد شود شرکت نقش واسط را بازی می‌کند و مسیر دریافت گارانتی را کوتاه‌تر می‌کند.

به گفته مدیرعامل شرکت هایپر تایر مشتریان در صورت خرید دو حلقه تایر ده هزار تومان و در صورت خرید چهار حلقه تایر   سفارش خود را به صورت رایگان تحویل خواهند گرفت.

هایپر تایر