۰ نفر

خودرو DS۷ در جاده‌های ایران آزمایش شد/ برتری الماس DS در برابر لکسوس NX

۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۲۰:۴۰
کد خبر: 218676
خودرو DS۷ در جاده‌های ایران آزمایش شد/ برتری الماس DS در برابر لکسوس NX

خودرو جدید DS٧ که در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی شده بود و پس از ورود به بازار جهانی در ایران نیز عرضه خواهد شد، توسط یک تیم متخصص در جادهای ایران مورد آزمایش قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، این تیم متخصص برای بررسی DS۷ در ایران و مقایسه آن با رقبا،6500 کیلومتر را طی در هفته پیمودند، البته در جریان این آزمایش  یک دستگاه لکسوس NX200t که رقیب اصلی DS7 است، نیز همراه با این خودرو آزمایش شد.

کریستین شهاب ( Shehab) سرپرست تیم تحقیق و توسعه گروه PSA فرانسه در خاورمیانه و آفریقا گفت: سفر 6500 کیلومتری با DS 7 از تهران آغاز شد و با گذر از اصفهان ، شیراز ، بندرعباس ، عسلویه ، بوشهر و اهواز در مسیر بازگشت از خط غربی ایران به سمت خرم آباد ، خرم آباد ، کرمانشاه ، ارومیه ، تبریز و سپس به سمت شهر های رشت و رامسر ادامه یافت.

وی ادامه داد:ما در طول آزمایش این خودرو آن را تا ارتفاع 1500 متر از سطح دریا و همچنین دمای هوای تا حدود 40 درجه مورد بررسی قرار دادیم و پیشرانه 165 اسب بخاری توربو این خودرو در دمای بالای بندرعباس با سیستم تهویه روشن ، هیچ گونه مشکلی در عملکرد نداشت.

وی همچنین از دستیابی به مصرف سوخت بسیار بهتراز لکسوس NX200t در این آزمایش خبر داد و hفزود: سیستم های تغییر نوع رانندگی و تغییرات عملکرد سیستم تعلیق در کنار هندلینگ قابل توجهی که در مسیر بازگشت از شهر رامسر به سمت تهران در DS 7 دیدیم ما را نسبت به موفقیت این محصول در برابر رقیبش از برند لکسوس امیدوار کرد.

‏DS 7 با قیمتی حدود  300 تا 350 میلیون تومان در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی می شود و رقابت سختی را با لکسوس NX آغاز خواهد کرد اما نتایج این آزمایش از برتری نسبی DS7 حکایت دارد.

شرکت DS تکنولوژی های نوین و متفاوت بسیاری را در این محصول به کار برده است که قرار است همزمان با عرضه در بازار جهانی، وارد بازار ایران نیز شود.

برای آشنایی با محصولات DS در ایران و دیدن تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید