۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۳
کد خبر 205485

وقتی که کاپوت ماشینی را بالا می‌زنیم، عموما خبری از تمیزی موتور نیست و احتمالا با یک وسیله مکانیکی داغ و البته کمی کثیف روبرو می‌شویم. شاید این موضوع برای بیشتر ما صادق باشد اما حداقل برای صاحبان این بلوک سیلندر مخصوص چنین نیست.

این بلوک سیلندر متعلق به یکی از پیشرانه‌های شرکت ب‌ام‌و است که جزییات خیره‌کننده‌ای دارد. بلوک سیلندر تمیزی که با جزییات هیجان‌انگیز زیاد نظر هر کسی را به سمت خود جلب می‌کند.
بلوک تزیینی BMW
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دیجی مگ، این بلوک سیلندر تزییناتی، VI52 نام دارد که توسط شرکتی در لس‌آنجلس به اسم Vulcan Innova ساخته می‌شود. درحقیقت این بلوک سیلندر متعلق به پیشرانه M52 ب‌ام‌و بوده؛ پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خطی ب‌ام‌و که از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰ میلادی تولید شد. دلیل نام‌گذاری Vl52 هم به همین موضوع مربوط می‌شود؛ VI مخفف شرکت سازنده Vulcan Innova و عدد ۵۲ هم به پیشرانه M52 ب‌ام‌و اشاره دارد.
این بلوک سیلندر تزییناتی حکم ویترین ساعت را برای صاحبان خود دارد. داخل هر سیلندر، پیستونی قرار دارد تا ساعت مچی افراد را نگه دارد. نکته جالب این است که در این محفظه چراغ‌های LED هم وجود دارند تا باعث جذابیت دوچندان ساعت‌های مچی شوند. برای چرخش ساعت‌ها هم مشتریان می‌توانند سیستم این بلوک سیلندر را از طریق اتصال USB به‌روزرسانی کنند.
قرار است تنها ۵۲ نمونه از این وسیله در اختیار مشتریان قرار بگیرد. به نظر می‌رسد، مشتریان این وسیله بیشتر علاقمند به موتور ماشین مخصوصا از نوع ب‌ام‌و هستند تا خریدار یک ویترین برای دکور ساعت‌هایشان. قیمت این بلوک سیلندر تزییناتی هنوز مشخص نیست و مشتریان باید برای خرید آن با شرکت سازنده تماس بگیرند.