۰ نفر

خودروهای پلاک اروند ملی می‌شوند

۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۵
کد خبر: 203058
خودروهای پلاک اروند ملی می‌شوند

رییس پلیس راهور خوزستان از تغییر پلاک خودروهای مناطق آزاد خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ قاسم ‌قدرتی، اظهار کرد:‌ موضوع تغییر پلاک خودروهای مناطق آزاد در دستور کار قرار دارد و هدف از آن یکسان‌سازی، ساماندهی و ثبت پلاک خودروها در سامانه سراسری کشور و کنترل کردن این خودروها است.

وی افزود: در حال حاضر پلاک گذر موقت جدید به دست ما رسیده است و هر خودروی جدیدی که شماره‌گذاری می‌شود، دارای پلاک ملی خواهد بود.

قدرتی با بیان این‌که تغییر پلاک خودروهای قدیمی مناطق آزاد نیز در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: به تدریج پلاک خودروهای قدیمی مناطق آزاد که اکنون دارای پلاک این مناطق هستند نیز تغییر می‌کند.

همچنین، سردار تقی مهری، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی درباره تغییر پلاک خودروهای مناطق آزاد با تاکید بر این‌که تمام خودروهایی که در سطح کشور تردد می‌کنند باید فونت پلاکشان ملی باشد، به ایسنا گفت: پلاک‌ خودروهای مناطق آزاد نیز به زودی تغییر می‌کند و از پلاک جدید رونمایی خواهد شد و تغییراتی در شکل و فونت ظاهری فعلی آن اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با تاکید بر این‌که تمامی وسایل نقلیه باید دارای پلاک ملی باشند، اظهار کرد:‌ پیش از این خودروهای نظامی، دیپلماتیک و ... نیز پلاک ملی دریافت کرده بودند و این قانون باید در مورد تمام خودروهای سواری اجرایی شود.