۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد:

راز ۵۰۰۰مالک جدید گروه بهمن بالاخره کشف شد

۲۴ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۹
کد خبر: 199683
راز ۵۰۰۰مالک جدید گروه بهمن بالاخره کشف شد

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین درسطح شهر بیلیوردهای تبلیغاتی گروه خودرو سازی بهمن به صورتی خاص طراحی شده است.

شاید برای خیلی ها تصویر گلبولهای قرمز و عدد ۵۰۰۰ بر روی این بیلبوردها سوال برانگیز باشد؟!  آیا این به معنی تعداد خودرو است؟ یا معرفی مدل جدیدی از خودرو؟

این سبک تبلیغ آن هم برای یک خودروساز قابل تامل است ونشان از رویکردی جدید دارد و بطورحتم این عدد ۵۰۰۰ گلبول قرمز بیانگر پیام خاصی به مخاطب خواهد بود.

در واقع گروه خودروسازی بهمن در حال ارائه مدل جدیدی از پیشرو بودن در عرصه مسئولیت های اجتماعی است.

مسئولیتی که این خودروساز با همراهی محک  برای تاسیس اولین بانک بنیادین به منظور  کاهش سرطان کودکان  در کشور پیشگام شده است.

به بیان  دیگر الگوی جدیدی از مسئولیت های اجتماعی توسط گروه بهمن با هدف کمک به کم شدن رنج و درد میان کودکان مبتلا به سرطان.

این خودروساز با سهامداران  جدیدش راه نوینی را برای این منظور پیش گرفته اند و شاید این رخداد از برکات حضور بخش خصوصی واقعی در اقتصاد است.

بر أساس این گزارش  عدد 5000در بیلبوردهای تبلیغاتی به مفهوم ؛ تاسیس بانک سلولهای بنیادین به تعداد پنج هزار نمونه اول برای کودکان در کشور است.

این شرکت خودرو ساز معتقد است: "داشتن سلامتی و آرامش در زندگی یکی از اهداف  گروه خودرو سازان بهمن است؛ از این رو مبارزه و شکست سرطان  ارمغانی به همه این بیماران خواهد بود. نشان ما ۵۰۰۰ است؛ برای کسانی  که در شکست این بیماری پیش قدم هستند؛ پس با همیاری محک  به تاسیس اولین بانک بنیادین همت نهاده ایم تا این مسئولیت اجتماعی برای فردای کودکانمان  به نحو احسن به سرانجام برسانیم."