۰ نفر

برای داشتن این BMW یک سال صبر کنید +تصاویر

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱:۰۶
کد خبر: 193920
برای داشتن این BMW یک سال صبر کنید +تصاویر

ظاهرا مهندسان بی‌ام‌و رمز و راز عجیبی را برای ساختارهای فیبر کربنی پیچیده خود به کار برده‌اند، بنابراین محصول نهایی سقف چندان واضح به نظر نمی‌رسد.

به گزارش "کارمگزین"، هر گونه شک باقی‌مانده روی نسخه تولیدی رودستر i8 به پایان رسید. اینک محافل خبری دنیای خودرو در جهان از قطعی شدن تولید رودسترهای i8 سخن می‌گویند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل زا عصر ایران،  پس از مدل‌های مفهومی اسپایدر i8 که اولی به رنگ نقره‌ای در سال 2012 و دومی در رنگی نارنجی- پرتقالی در نمایشگاهCES   سال 2016 به نمایش درآمد، شاهد تصاویر لو رفته از تست هوای سرد بی‌ام‌و هستیم.

 

BMW i8 ب ام و

مدل جدید این خودرو رودستر i8 بی‌ام‌و نامیده می‌شود و احتمالا برای اولین بار می‌توان آن را در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت 2017 آلمان بدون پوسته استتاری دید.

BMW i8 ب ام و

مدیر عامل بی‌ام‌و پس از نمایش مدل مفهومی این خودرو در سال 2016، اعلام کرد: انتظار می‌رود این خودرو تا سال 2018 به فروش نرسد.

BMW i8 ب ام و

در خصوص بقیه i8 ها نیز اطلاعات زیادی در دسترس نیست و هیچ گفته رسمی وجود ندارد. اما بی‌ام‌و به شکلی سنتی و در طول عمر 4 ساله خودروهای خود را وارد چرخه آپدیت (ارتقاء) می‌کند.

BMW i8 ب ام و

انتظار می‌رود در i8 ها عملکرد سه‌گانه توربوشارژ تغییر کرده باشد. در حال حاضر این خودروها با موتورهای 1.5 لیتری قدرتی معادل 231 اسب‌بخار دارند.

BMW i8 ب ام و

بی‌ام‌و احتمالا برخی از ظرفیت‌های خود را برای داشتن موتورهای قدرتمندتر فدا خواهد کرد. با این وجود شما قادر خواهید بود تا مسافت بیشتری را با یک بار شارژ طی کنید.

 

BMW i8 ب ام و

ظاهرا مهندسان بی‌ام‌و رمز و راز عجیبی را برای ساختارهای فیبر کربنی پیچیده خود به کار برده‌اند، بنابراین محصول نهایی سقف چندان واضح به نظر نمی‌رسد. در تصاویر گرفته شده از این خودرو فضای حایل عقب خودرو باریک‌تر از مدل مفهومی به نظر می‌رسد. از طرفی در این محدود حفاظ‌هایی برای ممانعت از ورود باد از زیر پوشش  دیده می‌شود.

BMW i8 ب ام و

این چیدمان تا حدودی یادآور مدل اسپایدر 650S مک‌لارن و اسپایدر فراری 488 است و می‌تواند یکی از همان سقف‌های سخت تاشونده را در خود جای دهد. اگرچه سقف پارچه‌ای تاشو که در مدل اسپایدر اوراکان لامبورگینی به کار می‌رود نیز می‌تواند گزینه‌ای مناسب و جمع‌وجور برای خودرو باشد.

BMW i8 ب ام و