۰ نفر

مدیرعامل کروز به حادثه آتش‌سوزی در انبار قطعه‌سازی واکنش نشان داد

تلاش برای کاهش تاخیر در عرضه قطعات به خطوط تولید کروز

۲۵ فروردین ۱۳۹۶، ۹:۵۱
کد خبر: 187680
تلاش برای کاهش تاخیر در عرضه قطعات به خطوط تولید کروز

مدیرعامل کروز با بیان اینکه کمیته بحران در شرکت کروز ایجاد شده است ،گفت: تلاش داریم کمترین اختلال در عرضه قطعات به خطوط تولید خودروسازان ایجاد شود.

نادر سخا افزود: در آتش سوزی عصر دیروز که در شرکت کروز اتفاق افتاد  بخشی از انبار مواد اولیه و تنها بخش کوچکی از  طبقات دیگر کارخانه (کار خانه شماره بی -2) دچار آتش سوزی شد و به هیچ کدام از خطوط  تولید دیگر شرکت آسیبی جدی وارد نشد.به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از عصر خودرو، به گفته سخا حریق از بخش انبار مواد اولیه آغاز و سپس با سرایت به طبقات دیگر موجب تخریب ساختمان سه طبقه  در بخش شمالی شرکت شد.

وی با اشاره به ایجاد کمیته بحران در این شرکت اظهارداشت:کمیته بحران از ساعات ابتدایی حریق در شرکت تشکیل و تلاش می کند تا کمترین میزان اختلال در ارسال قطعه به  شرکت های خودروسازی ایجاد شود.

مدیرعامل کروز با تاکید بر آسیب ندیدن هیچ کدام یک از کارگران درجریان آتش سوزی تصریح کرد:به لطف خدا در جریان این حریق هیچ فردی آسیب ندید.

سخا همچنین یاد آور شد؛ اطفاء حریق به طور کامل انجام شده و از فردا تحقیقات در این باره انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ معاون امنیتی استاندار ،معاون شهردار مدیرکل اموراجتماعی شهر تهران و برخی قطعه سازان بزرگ کشور با حضور در محل آتش سوزی  تمام تلاش خود را در کاهش آسیب های این اتفاق بکار بستند.