۰ نفر

جزییات خدمات امدادی ایران‌خودرو در نوروز

۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۰۶
کد خبر: 182812
جزییات خدمات امدادی ایران‌خودرو در نوروز

مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران خودرو از آغاز طرح خدمات نوروزی این شرکت خبر داد و گفت: در این طرح ۴۱۱ نمایندگی خدمات پس از فروش و حدود ۲۱۰۰ امدادرسان در سطح جاده‌ها فعال هستند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، رضا حسینی در مراسم آغاز طرح خدمات نوروزی ۱۳۹۶ گروه صنعتی ایران خودرو، با بیان اینکه این خدمات از امروز آغاز شده و با تمرکز بر مسیرهای پرتردد و منتهی به شهرهای سیاحتی و زیارتی تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت، گفت: در این طرح ۴۱۱ نمایندگی خدمات پس از فروش و حدود ۲۱۰۰ امدادرسان در سطح جاده‌ها فعال هستند.

وی با بیان اینکه  ۱۱۵۰ امدادگر بالینی و ۸۸۰ ناوگان امدادی نیز در سطح جاده‌ها فعال خواهند بود، تاکید کرد:در طرح امداد نوروزی سال گذشته به ۱۱۵ هزار نفر خدمات امدادی ارائه شد که از این تعداد فقط ۲۲۳ شکایت در زمینه‌ی خدمات ارائه شده ارسال شد.

مدیرعامل ایساکو افزود: در چهار محور اصلی شمال، شمال شرق، جنوب و جنوب غرب کشور که حدود ۸۰ درصد ترددها در این محورها انجام می شود، پایگاه‌های امدادی مستقر شده است.

به گفته او در طرح خدمات نوروزی سال گذشته میانگین زمان انتظار دریافت خدمات ۲۷ دقیقه بود که در طرح خدمات نوروزی ۱۳۹۶ با اضافه شدن موتورسوارهای امدادی و بازیابی پراکندگی واحدهای امدادی پیش‌بینی شده میانگین زمان انتظار دریافت خدمات به ۲۵ دقیقه کاهش یابد.

حسینی با بیان اینکه در طرح خدمات نوروزی سال ۱۳۹۶ خدمات امداد بالینی، تعمیرگاهی و حمل خودرو برای خودروهای مشمول گارانتی رایگان خواهد بود، تاکید کرد:در این زمینه ۱۸۰ نفر از کارکنان ستادی ایساکو وظیفه بازدید حضوری، بازرسی و نظارت و کیفیت خدمات نوروزی را برعهده خواهند داشت.

 مدیرعامل ایساکودرباره عرضه قطعات تقلبی در بازار خاطرنشان کرد: ما قدرت اجرایی جلوگیری از قاچاق قطعات و عرضه قطعات تقلبی را نداریم، اما تلاش کردیم که با ایجاد سیستم استعلام اصالت قطعات به شهروندان در تشخیص قطعات اصلی از تقلبی کمک کنیم.

وی در پایان گفت: اگر در دوره گارانتی تعمیرات خودرو بیش از زمان استاندارد طول بکشد، به مشتری جریمه خواب خودرو پرداخت شده و تا زمان حل عیب خودروی جایگاه در اختیار وی قرار می‌گیرد.