۰ نفر

تحول اساسی در خدمات پس از فروش خودرو

۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۲۱
کد خبر: 180839
تحول اساسی در خدمات پس از فروش خودرو

وزیر صنعت گفت: رضایتمندی مشتری و خدمات پس از فروش خودرو، سال آینده دچار تحول اساسی خواهد شد.

محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم رونمایی از خودرو جدید سایپا با اشاره به اینکه برای اولین بار بعد از سال 89 سهام داران سایپا سود را تجربه خواهند کرد، گفت: برای صادرات قطعات برنامه ریزی کردیم که امیدواریم به عدد قابل توجهی در میزان صادرات دست پیدا کنیم.

 نعمت زاده متذکر شد: شرکت سایپا بنیه قوی فنی دارد و اولین خودروساز ایران است اما به دلیل شرایطی که در کشور به وجود آمد و ناهماهنگی موجود در مدیریت، این شرکت رو به افول گذاشت براساس تحقیق و تفحص مجلس مشخص شد که این شرکت، مشکل مدیریتی و مالی دارد.

وی خاطرنشان کرد: با اینکه آقای مدنی در مدت کوتاهی که بودند فعالیت های خوبی را انجام دادند اما سایپا نیاز به مدیری داشت که دانش مالی هم داشته باشد که خوشبختانه این شرکت با تغییر، بحران هایش را پشت سر گذاشت.

وزیر صنعت افزود: باید به تولید سه میلیون خودرو برسیم که پنجاه درصد آن، از طراحی تا تولید، توسط خودروسازان داخلی و پنجاه درصد باقی مانده با همکاری شرکای خارجی صورت می پذیرد.

نعمت زاده در ادامه گفت: در حال حاضر ۱۸‌درصد تولید ناخالص کشور مربوط به خودروسازی است و در این صنعت چهل درصد رشد تولید داشته ایم و سایپا بیش از ۵۰ درصد رشد تولید داشته است.

وزیر صنعت بیان داشت: اخیرا یک شرکت خارجی که صاحبان آن دو جوان ایرانی هستند درخواست کرده اند در ایران جهت طراحی خودرو نمایندگی داشته باشند.