۰ نفر

گردهمایی کامیونت‌داران با بیش از یک میلیون پیمایش

۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱
کد خبر: 178830
گردهمایی کامیونت‌داران با بیش از یک میلیون پیمایش

گردهمایی کامیونت داران ایسوزو با بیش از یک میلیون کیلومتر پیمایش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، میرحکیم حسینی در گردهمایی مشتریان کامیونت ایسوزو با پیمایش بیش از یک میلیون کیلومتر گفت:  خودروهای سواری به طور معمول سالانه حدود 40 هزار کیلومتر پیمایش دارند و اگر مبنای محاسبه را این عدد در نظر بگیریم پیمایش یک میلیون کیلومتر به معنای استفاده از خودرو برای بیش از 25 سال مداوم است و این در حالی است که این خودروهای تجاری بیش از 8 سال کار کردند بدون آنکه نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشند.

 وی افزود:این عدد بزرگی است که یک خودرو هر روز تردد حدود 500 کیلومتری داشته باشد اما نیاز به تعمیرات اساسی نداشته باشد که یکی از دلایل آن کیفیت کامیونت های ایسوزو بوده است.

مدیرعامل بهمن دیزل عامل دیگر را رانندگان خودرو و نحوره تعمیر و نگهداری توسط آنها دانست و تاکید کرد:امروزبحث  اینکه محصولات ایسوزو در ایران در رده کم اصطحلاک ترین، با کیفیت ترین و کم هزینه ترین محصولاتی است که در ایران وجود دارد  دیگر ادعا نیست و واقعیت است.

حسینی با بیان اینکه گروه بهمن در سنوات گذشته به دنبال تولید محصولات با کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش مطلوب برای محصولاتی بوده که عرضه کرده است، خاطرنشان کرد:خوشحالیم که امروز سهامداران جدید نیز بر این موضوع تاکید دارند و بر تولید و عرضه محصولات با کیفیت  تاکید می کنند.

وی ابراز امیدواری کرد:از این به بعد هم شرایط بهتری  برای ارائه خدمات پس از فروش به مالکان محصولات گروه بهمن و از جمله محصولات ایسوزو فراهم شود.

مدیرعامل بهمن دیزل با بیان اینکه برای خرید کالای سرمایه ای علاوه بر هزینه ای که بابت خرید می پردازیم، هزینه های بهره برداری نیز صورت می گیرد که هزینه  تعمیر رو نگهداری را می توان از مهم ترین هزینه ها دانست، ادامه داد:هزینه عدم النفع که ناشی از استفاده نکردن از کالا است نیز بسیار اهمیت دارد بنابراین اطمینان خاطر نسبت به اینکه خودروی تجاری با مشکل خرابی و بلا استفاده ماندن برای چند روز روبه رو نمی شود بسیار حایز اهمیت است و ما به دنبال آن هستیم که کسانی که این محصولات را خریداری می کنند دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.

حسینی با اشاره به اینکه امروز خوشحالیم که نقشی در 75 هزار کامیونی که در ایران تولید شده داشته ایم، افزود: افتخار ما این است که در جمع ما کسانی هستند که از مشتریان وفادار مجموعه به شمار می روند و اگر بنا باشد خودروی خود را تعویض کنند باز هم از این برند استفاده خواهند کرد.

وی با تاکید براینکه سیاست گروه بهمن و همچنین بهمن دیزل این است که در زنجیره ارزش آفرینی مشتریانش نقش داشته باشد و این یک تبلیغ نیست بلکه واقعیت است ،ادامه داد: ایجاد اطمینان برای کسی که محصول را خریداری می کند  برای ما بسیار اهمیت دارد.

در ادامه این مراسم  نماینده ایسوزو موتور ژاپن نیز با اشاره به اینکه ایسوزو موتور ژاپن در تولید انواع کامیون، اتوبوس و وانت تخصص دارد، تصریح کرد:شرکت ایسوزو امسال 80 امین سالگرد تاسیسش را جشن می گیرد و افتخار می کند که توانسته محصولات با کیفیت را عرضه کند.

وی با اشاره به اینکه ایسوزو در حال حاضر در 36 کشور جهان دارای خط تولید است، اظهار کرد: همچنین محصولات ایسوزو در 100 کشور جهان عرضه شده است و در بیش از 40 کشور مقام اول بازار را به خود اختصاص داده است.

نماینده ایسوزو با اشاره به سهم بیش از 60 درصدی گروه بهمن از بازار ایران، خاطرنشان کرد:همکاری بهمن و ایسوزو از سال 2002 آغاز شده و تا کنون 75 هزار دستگاه فروخته شده و به زودی جشن فروش 80 هزارمین دستگاه را خواهیم داشت و قصد داریم کامیون اف دیزل 26 تن را نیز به بازار معرفی کنیم.