۰ نفر

در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب؛

میتسوبیشی را با شرایط ویژه بخرید

۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۰۵
کد خبر: 177049
میتسوبیشی را با شرایط ویژه بخرید

آرین موتور پویا نماینده رسمی Mitsubishi motors ژاپن شرایط فروش استثنایی را برای خریداران در دوره برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب در نظر گرفته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در شرایط فروش استثنایی آرین موتور، کلیه خودروهای این شرکت با یک درصد تخفیف ویژه به خریداران عرضه می شوند.

خریداران خودروهای میتسوبیشی در شهر آفتاب علاوه بر اینکه می توانند به صورت نقدی اقدام به خرید خودرو کنند، امکان استفاده از  شرایط فروش اقساطی را نیز دارند و می توانند از تحفیف یک درصدی ویژه نمایشگاه هم استفاده کنند.

در صورت خرید نقدی تخفیف ویژه نمایشگاه به تخفیف خرید نقدی افزوده خواهد شد و در خرید اقساطی تخفیف یک درصدی در پیش پرداخت مشتریان لحاظ خواهد شد.

 غرفه آرین موتور در سالن یک نمایشگاه خودرو تهران واقع شده است، این نمایشگاه از تاریخ سه شنبه 95.11.26 الی شنبه 95.11.30 در محل نمایشگاه های شهر آفتاب برگزار خواهد شد، البته شرایط فروش ویژه نمایشگاه خودرو آرین موتور تا تاریخ ششم اسفند ماه اعتبار خواهد داشت وعلاقه مندان جهت استفاده از شرایط فروش ویژه آرین موتور می توانند تا تاریخ ششم اسفند به نمایشگاه های مرکزی این شرکت در تهران مراجعه کنند.

شرکت آرین موتور شرایط فروش اقساطی ویژه ای را برای خودروی شاسی بلند پر طرفدار اوتلندر نیز در نظر گرفته است . در این شرایط فروش اقساطی ویژه ، خودروی اوتلندر تیپ 3 با اقساط 18 ماهه بدون بهره به مشتریان عرضه می شود . علاقه مندان جهت خرید باید مبلغ 124.700.000 تومان بعنوان پیش پرداخت بپردازند و مابقی ارزش خودرو را طی 18 قسط بدون بهره هریک به مبلغ 4.400.000 تومان پرداخت کنند.

 برای اطلاعات بیشتر و مشاهده تصاویر دیگر میتسوبیشی کلیک کنید.