۰ نفر

رونمایی دو محصول جدید توسط مدیران خودرو در سال آینده

۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۴۶
کد خبر: 176865
رونمایی دو محصول جدید توسط مدیران خودرو در سال آینده

تیگو 7 چری و x55 ام وی ام در سال آینده به سبد محصولات مدیران خودرو اضافه می شود.

ژانگ مدیرعامل مدیران خودرو با اشاره به استقبال بسیار مناسب بازدیدکنندگان از نمایشگاه خودرو تهران گفت: شرکت مدیران خودرو با معرفی محصولات متنوع توانست به جایگاه خوبی در بازار ایران برسد و در آینده محصولات جذاب و متنوع تری به بازار عرضه خواهیم کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خودروکار، ژانگ در پاسخ به سوالی مبنی بر عرضه همزمان تیگو ۳( ایکس ۳۳ جدید) در بازارهای جهانی گفت: این خودرو همزمان با بازار ایران در ۸۰ کشور دیگر عرضه می شود و از نسل اول این خودرو تاکنون حدود ۱ملیون ۵۰۰ هزار دستگاه از این خودرو به فروش رشیده است.

او در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر رتبه ایران در بین بازارهای صادراتی شرکت چری گفت: ایران با ۲۳۰ هزار خودروی عرضه شده در رتبه اول بازارهای صادراتی چری قرار دارد و بعد از آن روسیه با ۱۹۰ هزار خودرو در جایگاه دوم قرار دارد و برزیل هم رتبه سوم را در بازارهای صادراتی چری به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل مدیران خودرو با اشاره به بازار بزرگ خودرو ایران گفت: بازار خودروی ایران رتبه ۱۳ جهان را از نظر وسعت فروش دارد و  ما برنامه ویژه ای برای افزایش فروش در این بازار با عرضه محصولات به روز و متنوع داریم.

او با اشاره به رونمایی محصولات جدید در بازار ایران گفت: اخیرا خودروی ایکس ۲۲ با برند ام وی ام در بازار عرضه شد و برای سال آینده ۲ محصول جدید دیگر در بازار ایران رونمایی و عرضه خواهد شد.

ژانگ ادامه داد: ایکس ۵۵ و چری تیگو ۷ محصولات آینده مدیران خودرو در بازار ایران خواهند بود.