۰ نفر

مدیرعامل شرکت بهمن دیزل عنوان کرد؛

تاکید سهامداران جدید بهمن بر رشد کیفیت خدمات فروش

۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۷:۰۲
کد خبر: 164391
تاکید سهامداران جدید بهمن بر رشد کیفیت خدمات فروش

مدیرعامل شرکت بهمن دیزل معتقد است نگاه مشتری مدار سهام‌داران جدید گروه بهمن در کنار برنامه‌ریزی بلند مدت، موجب شده است تا بهمن دیزل امروز در بخش خدمات فروش به‌عنوان موفق‌ترین شرکت در حوزه خودروهای تجاری معرفی شود.

میرحکیم حسینی افزود: بر اساس ارزیابی 3 ماهه دوم سال 95 ، شرکت بهمن دیزل با کسب امتیاز 640 ، رتبه نخست رضایت‌مندی کل مشتریان در حوزه خدمات فروش خودروهای تجاری کشور را به خود اختصاص داد که از رشد 7 درصدی نسبت به دوره قبل  حکایت دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از عصرخودرو، او با تأکید بر اینکه سهام‌داران جدید مشتری مداری را به‌عنوان یکی از ارزش‌های سازمانی برای تمامی شرکت‌های گروه در نظر گرفته‌اند گفت: شرکت بهمن دیزل در راستای این هدف و کسب رضایت حداکثری مشتریان ، برنامه‌های مدونی را هدف‌گذاری کرده، ضمن اینکه در بخش‌هایی که ضعف‌هایی نیز وجود داشته، اقدامات اصلاحی انجام داده است.

مدیرعامل شرکت بهمن دیزل همچنین با اشاره به اینکه تحویل به‌موقع خودروهای تجاری به دلیل تأثیر مستقیم بر کسب و خریداران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: :مدیریت و کارکنان این شرکت تمام تلاش خود را برای تحویل به‌موقع محصولات این شرکت به‌تمامی خریداران به کار گرفته‌اند، موضوعی که تأثیر شایانی بر رشد رضایت فروش بر خریداران محصولات بهمن دیزل داشته است.

حسینی همچنین با اشاره به افزایش حدود 20 درصدی نرخ برابری ین ژاپن در بربر دلار در چند ماه گذشته و تأثیر ریالی مستقیم آن بر قیمت تمام‌شده محصولات این شرکت نیز گفت: بااین‌وجود تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا این افزایش قیمت کمترین میزان تأثیر بر قیمت خودرو را داشته باشد.

لازم به ذکر است در ارزیابی شرکت ISQI ، چهار شاخص « اطلاع‌رسانی و پاسخگویی»، «توجه به خواسته مشتری»، «هزینه و زمان صرف شده» و «تحویل به‌موقع خودرو»  مورد ارزیابی و نظرسنجی قرارگرفته است که شرکت بهمن دیزل با کسب 640 امتیاز موفق به کسب رتبه نخست شده است.