۰ نفر

حواله‌های خودرویی که در عرض ۳۰دقیقه ۶میلیون گران شد!

۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۹:۴۸
کد خبر: 147811
حواله‌های خودرویی که در عرض ۳۰دقیقه ۶میلیون گران شد!

طبق اعلام قبلی شرکت پارس خودرو از ساعت ۱۱ شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ امکان خرید رنو مدل ساندرو استپ وی به دو صورت فروش فوری و ودیعه ای آغاز شد...

روال کار به این صورت بود که باید قبل از ساعت ۱۱ در نمایندگی های پارس خودرو حضور می یافتید و نمایندگی درخواست شما را ثبت می کرد و امکان ثبت درخواست از طریق اینترنت برای مشتری نهایی فراهم نبود

بر اساس گزارش های مردمی واصله به اقتصاد آنلاین، سیستم فروش به نحوی بود که متقاضیان عادی امکان خرید نیافتند و علی رغم مراجعات متعدد مردم به نمایندگی ها دست خالی برگشتند، چرا که کل ۴ هزار حواله خودرو  ظرف ۳۰ دقیقه  توسط نمایندگی ها خریداری شد و در بسیاری از نمایندگی ها حتی یک ماشین به افرادی که در صف برای خرید از قبل از ساعت ۱۱ ایستاده بودند داده نشد.

البته امکان خرید از نیم ساعت بعد برای مردم عادی فراهم شد! فقط خودرویی که نیم ساعت قبل توسط شرکت پارس خودرو به مبلغ ۵۲/۵ میلیون تومان بفروش می رسید حال توسط دلالان و نمایشگاههای شهر به مبلغ ۵۸ میلیون تومان فروش می رود!

 یک سود بادآورده ۶-۵ میلیون تومانی تنها برای حداکثر نیم ساعت!

ساندرو استپ وی

متاسفانه این روالی است که سالها در نحوه فروش خودروهای پرمتقاضی دیده می شود و حتی از این سود بادآورده، ریالی نصیب شرکتهای خودروساز نمی شود و افراد خاص وابسته سودهای کلان می برند!

از عجایب روزگار این است که خودروسازی ایران به عنوان صنعتی بزرگ پس از ۵۰ سال هنوز نمی تواند بصورت شفاف و روشن حتی خودروهای خود را بفروشد!