۰ نفر

درخواست نماینده مردم ارومیه برای ایجاد خط تولید خودرو در این‌ شهر

۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۴۲
کد خبر: 144463
درخواست نماینده مردم ارومیه برای ایجاد خط تولید خودرو در این‌ شهر

نماینده مردم ارومیه با اشاره به اینکه در حال حاضر شاهد ایجاد سایت‌های خودروسازی در بسیای از شهرهای کشور هستیم، گفت: ایجاد سایت‌های خودروسازی می‌تواند بخش بسیاری از معضل اشتغالزایی را در کشور کاهش دهد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، سید هادی بهادری با حضور در نخستین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته ارومیه با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های خودرو می‌تواند تجربیات مناسبی را در اختیار فعالان صنعت خودروی کشور قرار دهد، اظهار داشت: امیدواریم در این استان یک سایت خودرو راه اندازی شود تا ارومیه بتواند از این طریق حضور پررنگی در صنعت خودرو کشور داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شاهد ایجاد سایت‌های خودروسازی در بسیای از شهرهای کشور هستیم، افزود: ایجاد این سایت‌ها می‌تواند بخش بسیاری از معضل اشتغالزایی را در کشور کاهش دهد البته این استان هم ظرفیت بسیار بالای صنعتی دارد.

نماینده مردم ارومیه تصریح کرد: امیدواریم راه‌اندازی سایت خودرو در این استان در دستورکار مسئولان مربوطه قرار گیرد. چرا که این موضوع می‌تواند یک تقسیم کار بهتری را ایجاد کرده و از تمام پتانسیل استان‌ها استفاده شود.

نخستین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته با حضور 110 شرکت داخلی و خارجی از تاریخ 16 شهریور ماه به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های ارومیه برگزار می‌شود.