۰ نفر

مدیر عامل پارس خودرو اعلام کرد؛

تولید مدل های جدید خودروهای رنو و نیسان در ایران

۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۰۵
کد خبر: 144280
تولید مدل های جدید خودروهای رنو و نیسان در ایران

مدیرعامل شرکت پارس خودرو می گوید، مدل های جدید خودروهای رنو و نیسان به زودی در ایران تولید و معرفی خواهد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، ناصر آقامحمدی امروز(سه شنبه) در حاشیه مراسم رونمایی از خودروی ساندرو استپ وی* در جمع خبرنگاران افزود: در حال مذاکره برای تولید محصول جدید نیسان هستیم و مذاکرات به طور جدی ادامه دارد.

مدیر عامل پارس خودرو در ارتباط با احتمال تولید مجدد خودروی نیسان قشقایی در ایران گفت: تولید این خودرو به دلیل تحریم ها متوقف شده بود که تولید مجدد آن، یکی از محورهای مذاکرات است.

آقامحمدی درباره قیمت خودرو ساندرو استپ وی گفت: قیمت مدل دنده دستی این خودرو 465 میلیون و 500 هزار ریال و مدل دنده اتوماتیک آن به قیمت 525 میلیون ریال عرضه خواهد شد.

وی در سخنرانی مراسم رونمایی این خودرو نیز گفت: سال های گذشته سال هایی سخت برای صنعت خودروسازی ایران بود؛ از یک طرف تحریم را پیش رو داشتیم و از طرف دیگر رکودی سنگین در بازار حاکم بود؛ هم اکنون این دوران را پشت سر گذاشته ایم و امیدواریم شاهد رونق در صنعت خودرو باشیم.

وی با اشاره به اینکه در روزهای گذشته تولید روزانه 830 دستگاه خودرو را در پارس خودرو تجربه کرده ایم، گفت: پیش بینی می شود حجم فروش خودرو نسبت به سال گذشته 2.5 برابر افزایش یابد.

مدیر عامل پارس خودرو با تاکید بر تمرکز این شرکت بر روی ساخت داخل، گفت: علاوه بر این که ما بر سرمایه گذاری روی ساخت داخل تاکید داریم، توسعه محصول نیز مورد توجه است.

وی افزود: مقرر شده است با همکارانمان در شرکت رنو برنامه جامعی برای پارس خودرو تدارک ببینیم. رنو همکار استراتژیک ما است و در زمانی نه چندان دور نسبت به معرفی مدل های جدید از شرکت رنو و نیسان اقدام خواهیم کرد.

تولید رنو کوئید در ایران

مدیر عامل رنو پارس نیز در حاشیه این مراسم از تولید رنو کوئید در ایران خبر داد و گفت: تولید این خودرو قطعی شده است اما هنوز مشخص نیست این خودرو از طریق کدام شریک تجاری رنو در ایران تولید شود.

«پیمان کارگر» قیمت خودرو رنو کوئید تولیدی در برزیل را 6 هزار یورو و در هند چهار هزار و 500 یورو اعلام کرد و گفت که هنوز قیمت عرضه این محصول در ایران مشخص نیست.

مدیر عامل رنو پارس افزود: از دو سال گذشته شرکت رنو تصمیم گرفته است هر سال یک خودرو به بازار ایران معرفی کند.

وی همچنین در مورد خودروی ساندرو استپ وی افزود: این خودرو با شش رنگ مختلف به بازار می آید؛ ابتدا رنگ های سفید و مشکی این خودرو تولید می شود و علاوه بر این، رنگ های قرمز، آبی، خاکستری و نخودی نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است.