۰ نفر

چطور باور کنم یک دختر واقعا عاشقمه؟ / نشانه های عشق در زنان چیست؟

۱۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۵۷
کد خبر: 678555
چطور باور کنم یک دختر واقعا عاشقمه؟ / نشانه های عشق در زنان چیست؟

مردم می گویند که وقتی کسی شما را دوست داشته باشد، براحتی متوجه عشق او میشوید، اما گاهی اوقات، اینطور نیست.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در روابط جدید، زنان به عشق شک کرده اند و دیگر به سرعت ابراز علاقه نمیکنند. در این مقاله ، کارهایی که زنان وقتی واقعاً شما را دوست دارند انجام می دهند و بررسی نشانه های عشق در زنان را برای شما جمع آوری کرده ایم.

دختر عاشق شما سخاوتمند و دلسوز است

زنان مهربان و بخشنده هستند. طبق مطالعات، زنان دوست دارند که محبت کنند و از دیگران مراقبت کنند، زیرا بخشی از مغز آنها وقتی این کارها را انجام میدهند، فعال می شود. خصوصا وقتی پای کسی که دوستش دارند در میان باشد، مهربانی آنها چندین برابر می شود. بنابراین اگر محبت و مهربانی او شامل حال شما نمیشود ، به این معنی است که او نسبت به شما احساسی ندارد ، پس یکی از نشانه های عشق در زنان بذل و بخشش آنهاست.

او به عزیزان شما اهمیت می دهد

اگر می خواهید بدانید که آیا زنی که به آن علاقه دارید واقعاً شما را دوست دارد یا خیر، این مهمترین نشانه است. خانواده شما برای شما مهم هستند و کسی که شما را دوست داشته باشد هم به خانواده شما اهمیت میدهد. او هر زمان که با خانواده شما روبرو میشود با احترام و محبت با آنها رفتار میکند.


چشمان او به شما می گوید که عاشق شماست

هورمون‌ها ، داروهای عشق هستند و طبق تحقیقات، وقتی با کسی که دوستش دارید ارتباط چشمی برقرار میکنید ، این هورمون ها در جریان خون ترشح می‌شوند و صمیمیت را افزایش می دهند.زنان محافظه‌کارتر از مردان هستند و نمی‌توانید مستقیم به چشمان آنها نگاه کنید، مگر اینکه به شما علاقه مند شده باشند. اگراو به شما خیره می‌شود، به این دلیل است که او شما را دوست دارد .

دختر عاشق به شما حسادت می کند

وقتی شما با زنان دیگر صحبت می کنید، او حسادت میکند و با رفتارهای مختلف حتی با طعنه و کنایه به شما نشان میدهد که این رفتار شما را دوست ندارد. حسادت زمانی اتفاق می افتد که یک شخص در رابطه خودش احساس خطرمی کند، به خصوص وقتی رابطه دو نفر عمیق باشد و یا با هم ازدواج کرده باشند.

اگردختری که دوستش دارید به دخترانی که اطراف شما هستند حسادت نمیکند، یعنی برای او اهمیتی ندارید. حسادت همیشه یک نشانه مهم عشق است.

دوست دارد شما پیشرفت کنید

زنی که شما را دوست ندارد به تلاش هایی که در زندگیتان انجام می دهید، اهمیت نمیدهد. زنی که واقعاً شما را دوست دارد، برعکس است. او نه تنها درباره اهدافتان از شما سؤال می پرسد، بلکه شما را در مسیر رسیدن به اهدافتان تشویق میکند.

اگر کارهایی که انجام میدهید برای او اهمیتی ندارد یعنی خودتان هم برایش اهمیتی ندارید.

درکنارتان آرامش میگیرد

دختری است که وقتی خوشحال یا ناراحت است در کنارتان آرامش میگیرد، شما را دوست دارد. اگردختری که دوستش دارید وقتی که ناراحت است، در کنار شماست و وقتی که حالش خوب است در کنار شما نیست بدانید که علاقه ای به شما ندارد.

بخاطر عشقش بجنگد

یک زن عاشق، همیشه حاضر است بخاطر عشقش بجنگد و خودش را با هر شرایطی سازگار میکند و از شما سوءاستفاده نمیکند. او رفتارهایی که شما دوست ندارید را تغییر میدهد، توانایی پذیرش اشتباهاتش را دارد و عذرخواهی میکند و به باورها و عقاید شما احترام میگذارد.. وقتی زنی را پیدا کردید که حاضر است همه این کارها را برای شما انجام دهد، به این معنی است که او واقعاً شما را دوست دارد.