۰ نفر

مردها این راز ها را به زبان نمی آورند ولی دوست دارند شما بدانید

۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۲:۳۶
کد خبر: 675257
مردها این راز ها را به زبان نمی آورند ولی دوست دارند شما بدانید

رازهایی که آقایان دوست دارند شما بدانید خانه » روانشناسی » رازهایی که آقایان دوست دارند شما بدانید تعداد بازدید :۱۸۴۹ مردان در مورد احساسات صحبت می کنند رازهایی که آقایان دوست دارند شما بدانید دوست دارید مرد خود را بهتر بشناسید؟ ما با استفاده از اطلاعات روانشناسانی که روی جنسیت و نقش آن تحقیق می کنند به شما کمک خواهیم کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ از همینجا اولین راز را شروع می کنیم: ممکن است مردها بیشتر تمایل داشته باشند که به صورت غیر مستقیم درباره احساساتشان صحبت کنند. و البته زمان بیان آنها مواردی منحصر بفرد را بیان می کنند. کافیست در یک آخر هفته ی رمانتیک از او درباره احساساتش بپرسید و یا از اینکه وقتی برای اولین بار شما را دید چه احساسی داشت.

پاسخ او نشان دهنده ی احساسش است و شما را به او نزدیکتر می کند. مردها با کارهایشان می گویند ” دوستت دارم “ رازهایی که آقایان دوست دارند شما بدانید بعضی مردان ترجیح می دهند احساساتشان را با کارهایشان نشان دهند تا با کلمات. مردتان شاید با درست کردن وسائل خانه، مرتب کردن حیاط و یا حتی بیرون بردن زباله ها بگوید ” دوستت دارم ” — هر چیزی که دنیای شما را بتواند بهتر کند.

مردان تعهد را جدی می گیرند رازهایی که آقایان دوست دارند شما بدانید مردان در اینکه از تعهد ( ازدواج ) می ترسند معروف هستند. اما شواهد نشان می دهد مردان ازدواج را جدی می گیرند. شاید طول بکشد تا متعهد شوند چون می خواهند مطمئن شوند که توانایی این مسئولیت را دارند یا خیر.


در یک نظر سنجی که از مردان متاهل انجام گرفت، ۹۰ درصد آنها گفتند اگر باز هم فرصت ازدواج داشتند با همان همسری که در ابتدا انتخاب کرده بودند ازدواج می کردند. او واقعا گوش می دهد رازهایی که آقایان دوست دارند شما بدانید وقتی به کسی که صحبت می کند گوش می دهید، احتمالا با پاسخ های ” بله ” ” می بینم ” و از این کلمات نشان می دهید که متوجه او هستید، اما بعضی آقایان این کار را نمی کنند.

اما چون چیزی نمی گویند به این معمنا نیست که گوش نمی دهند. ممکن است دوست داشته باشد به آرامی به حرفهایتان گوش دهد و در مورد آنچه می گویید فکر کند. مردها همراهی شریکشان در فعالیت ها را دوست دارند رازهایی که آقایان دوست دارند شما بدانید مردها روابطشان با شریک خود را با انجام برخی فعالیت ها با هم قوی می کنند، و این کار را بیشتر از به اشتراک گذاشتن افکار و احساسات انجام می دهند. برای بسیاری از مردان فعالیت هایی مانند ورزش، تفریح و نزدیکی باعث می شود احساس کنند به شریکشان بیشتر نزدیک شده اند.

مردان به زمانی برای خودشان نیاز دارند رازهایی که آقایان دوست دارند شما بدانید در حالی که انجام فعالیت با یکدیگر مهم است، مردان به زمانی برای با خود بودن نیز نیاز دارند. مردتان به هر چیزی که علاقه دارد، باغبانی، رفتن به باشگاه و … او را تشویق کنید که به دنبال سرگرمی اش برود، در این حال شما نیز زمانی را برای خودتان پیدا می کنید.

در این فضای بوجود آمده هر دو شریک فرصت پیدا می کنند تا فردیت خود را پرورش دهند، و سپس موارد بیشتری دارند تا با هم درمیان بگذارند. مردها از پدران خود یاد می گیرند رازهایی که آقایان دوست دارند شما بدانید اگر می خواهید بدانید یک مرد در رابطه اش چگونه عمل می کند، سعی کنید پدرش را بشناسید.

بفهمید با هم چگونه هستند و پدر او با شریک خودش چگونه برخورد می کند همه اینها می تواند تا حدودی نشان دهد آن مرد بعدها با همسر خود چگونه برخورد می کند. مردان سریعتر از زنان فراموش می کنند رازهایی که آقایان دوست دارند شما بدانید زنان تجربیات منفی را برای مدت زمان بیشتری به خاطر می سپارند و ممکن است احساسی طولانی مدت از استرس، اضطراب، یا غم و اندوه را تجربه کنند.

در مقابل، مردان زیاد در وقایع ناراحت کننده باقی نمی مانند و تمایل دارند زود از آنها عبور کنند. پس در حالی که شما هنوز می خواهید در مورد جر و بحث شب گذشته صحبت کنید، ممکن است مردتان کاملا آن را فراموش کرده باشد.

مردها سیگنال های جانبی را دریافت نمی کنند رازهایی که آقایان دوست دارند شما بدانید مردها معمولا سیگنال های جانبی مانند تن صدا یا حالات چهره را دریافت نمی کنند، و مخصوصا بسیار احتمال دارد که حالت ناراحت صورت شما را نبینند، اگر می خواهید مطمئن شوید که مردتان پیام را دریافت کرده، مستقیم عمل کنید. مردان به قدردانی پاسخ می دهند رازهایی که آقایان دوست دارند شما بدانید اگر به مردتان مقداری قدردانی نشان دهید تفاوت بزرگی در عملکردش خواهید دید. مطالعات نشان داده وقتی خانم ها در کار بچه داری به نقش پدر ارزش می دهند او نیز در پاسخ موثر تر عمل می کند.

مردان دوست دارند شریکشان را شاد کنند رازهایی که آقایان دوست دارند شما بدانید شادی شما برای مردتان بسیار مهم است. اما تا زمانی که به او نگویید چه چیزی می خواهید او نمی داند چکار کند. بسیاری از خانم ها برای گفتن اینکه چه چیزهایی را دوست دارند و از چه چیز هایی بدشان می آید راحت نیستند. اگر می توانید بی پرده و به روشی که ناراحتش نکنید به او بگویید گوش خواهد کرد. چون او می داند اگر شما احساس خوبی داشته باشید خودش هم همان احساس را دارد.

مردها در مورد عملکرد و وضعیت جسمانی خود نگرانند رازهایی که آقایان دوست دارند شما بدانید مردها مخصوصا زمانی که سنشان بالا می رود دچار نگرانی در مورد وضعیت جسمانی خود می شوند، مردتان ممکن است نگران وضعیت اندام، تکنیک و استقامت خود شود.

به او کمک کنید و سعی کنید آرامش کنید با این کار استرسش تا حدود زیادی کاهش پیدا می کند. مردها اگر نیازشان برآورده نشود جای دیگر آن را برآورده می کنند رازهایی که آقایان دوست دارند شما بدانید اگر یک مرد در رابطه اش عشق و احترام را حس نکند، ممکن است برای راضی کردن خود به سمت دیگری برود.

زناشویی راز

برای یک مرد این یعنی غرق کردن خود در کار یا خود را مشغول بازی های ورزشی یا کامپیوتری کردن. بعضی مردها نیز خیانت می کنند. برای اجتناب از چنین اتفاقی شریک های زندگی باید با هم کار کنند تا نیازهای یکدیگر را برآورده کنند. او خود را به شما واگذار کرده رازهایی که آقایان دوست دارند شما بدانید بسیاری از مردان فکر میکنند اگر یک رابطه ی بلند مدت رو به سردی برود خیلی چیزها را از دست خواهند داد، این فقط شامل از دست دادن حمایت یکدیگر نیست، بلکه کل زندگی که با هم ساختید را در بر می گیرد. اگر دوست دارید ازدواج خود را قوی کنید بدانید مردتان بیش از شما طالب آن است.