۰ نفر

آقایان اگر عاشق زنان مستقل هستید، این نکات را باید بدانید!

۹ آبان ۱۴۰۱، ۲۲:۴۰
کد خبر: 672788
آقایان اگر عاشق زنان مستقل هستید، این نکات را باید بدانید!

زن مستقل دارای ویژگی های است همانند یک زن قوی. ایجاد روابط با آن ها نسبت به رابطه با افراد عادی شرایط ویژه‌ای دارد. آن ها می توانند بهترین تصمیمات را برای زندگی خودشان بگیرند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ این زنان مستقل  موفق می توانند در طول زندگی راه هایی را انتخاب کنند که مردان حتی در آن پا نمی گذارند. شما باید سعی کنید ارتباطات بیشتری با افراد مختلف برقرار کنید تا افراد مثبت را جذب کنید. موفقیت در هر زمینه ای خصوصاً برقراری ارتباط لازمه تلاش است. هر چه افراد در زندگی بیشتر تلاش کنند طبیعتاً زودتر به موفقیت خواهند رسید. بسیاری از افراد هستند که در زندگی موفق بوده اند.

آن ها به یک باره شکست خورده‌ اند و از این شکست ناامید شدند. در واقع آن ها راه خود را ادامه نداده اند.  این تا امیدی باعث می شود در مسیر. زندگی دچار مشکلاتی شوند. از آن سمت هم افرادی هستند که از شکست های خود درس می گیرند. شکست در زندگی به معنای پایان کار نیست. سعی کنید مثبت اندیش باشید. در ادامه می خواهیم ببینیم که چیزهایی که اگر عاشق یک زنان مستقل هستید باید به خاطر بسپارید، چگونه است.

در مقاله های قبل در ارتباط با این که شادی و خوشبختی چه تاثیری بر ذهنیت افراد دارد صحبت کردیم ما گفتیم که شادی و خوشبختی می تواند بر ذهنیت و جسم افراد تاثیرات بسیار زیادی داشته باشد. شادی انواع مختلفی دارد و واکنشی در بدن است که باعث ایجاد هورمون های خوب در بدن خواهد شد. هورمون ها در بدن به خصوص هورمون های شادی بسیار می تواند باعث موفقیت و پیشرفت شما شود. در ادامه می خواهیم بدانیم که چگونه بر شک خود غلبه کنیم و موفق شویم.


در این زمینه بخوانید؛

این ۸ رفتار در زندگی زناشویی مصداق بارز خیانت است!

نشانه های زن آزارگر که باید از او فرار کنید!

مردان عاشق این مدل موهای زنانه هستند


عاداتی که زن مستقل هرگز در یک رابطه نباید تحمل کند

زنان مستقل

آیا به زنان قوی که یک سری حرف های مزخرف را تحمل نمی کنند حسادت می کنید؟ زنان در یک رابطه همه جور چیزها را تحمل می کنند. وقتی زنان دور هم جمع می شوند و در مورد روابط گذشته خود صحبت می کنند، اغلب از همه چیزهایی که تحمل می کنند وحشت زده می شوند. خوشبختانه، کارشناسان روابط توانسته اند فهرستی از چیزهایی که زنان قوی هرگز نباید در یک رابطه تحمل کنند، تهیه کنند. برخی از این چیزها آنقدر عادی به نظر می رسند که بسیاری از زنان قوی متوجه نمی شوند که این چیزی است که نیازی به تحمل آن ندارند.

نکته

عنوان و موضوع امروز ما بر این تمرکز دارد که چگونه زنان قوی با ناملایمات در روابط کنار می آیند. با این حال، هیچ کس نباید با افرادی که به آن‌ها بی احترامی یا بدرفتاری می کنند – زن یا مرد – تحمل کند. بنابراین صرف نظر از جنسیت خود، به این ویژگی ها توجه داشته باشید و انتظار بهترین ها را برای خود داشته باشید. در این‌جا چند چیزی وجود دارد که زن مستقل هرگز نباید در یک رابطه تحمل کند. “یک زن قوی زنی است که مصمم به انجام کاری است که دیگران مصمم هستند انجام ندهند.” – مارج پیرسی. زنانی که از خود دفاع می کنند، مردانی را که این رفتارها را از خود نشان می دهند، تحمل نمی کنند.

عدم دانش آشپزی در برخی زنان

هر چند وقت یکبار پختن شام برای همسرتان جذاب است. اما عدم مهارت آشپزی یک ویژگی دوست داشتنی نیست. با این حال زنان قوی هرگز نباید برای چند روز با کسی که نمی‌تواند غذا درست کند یا نمی‌داند چگونه به تنهایی خود را تحمل کند، تحمل کند.

زنان باید همراه شریک زندگی خود باشند. ندانستن نحوه آشپزی، در واقع، پایه هر چیزی برای هر بزرگسالی است.

آشپزی

عدم نظافت در خانه توسط مردان

زن در رابطه، خدمتکار و خانه دار نیست. اگر مردی لباس هایش را روی زمین بگذارد، حوله خیسش را روی سینک حمام بگذارد و جوراب‌هایش را روی زمین بیندازد، پس برای یک رابطه آماده نیست. زنان قوی هرگز نباید هر چیزی تحمل کنند

عدم سازش و زن مستقل

رکس تیلرسون یک بار گفت: “سازش بر سر رفتار اخلاقی یک گزینه نیست.” یک زن قوی همیشه باید رابطه ای داشته باشد که در آن سازش بهترین شکل اتمام اختلافات باشد. در واقع، هیچ زن قوی هرگز نباید رابطه با مردی را تحمل کند که نمی‌خواهد با آن شخص باشد. سازش یکی از ستون های اصلی یک رابطه جدی است. بنابراین نیازی به تحمل رابطه نیست.

توهین کلامی

زن مستقل ممکن است متوجه نشوند که در یک رابطه مورد آزار قرار می‌گیرند. زیرا ممکن است آزار جسمی نباشد. کارشناسان روابط موافق هستند که این یکی از مهمترین چیزهایی است که زنان قوی هرگز نباید در یک رابطه تحمل کنند. همه شرکای آن‌ها باید با احترام با آن‌ها صحبت کنند. زنان قوی هرگز نباید بپذیرند که در رابطه با آن‌ها مورد تحقیر، توهین یا تحقیر کلامی قرار گیرند.

از اهداف خود حمایت نمی کند

بودن در یک رابطه مانند داشتن یک سیستم پشتیبانی است. بر اساس تحقیقات دانشگاه بریگهام یانگ، “دوسوگرایی در یک رابطه – این احساس که یک شریک ممکن است با حمایت  او غیرقابل پیش بینی باشد – می تواند اثرات آرامی بر سلامت فرد داشته باشد.” یک زن قوی اهداف زیادی در زندگی خود خواهد داشت که می خواهد به آن‌ها دست یابد.

زناشویی

نکته

یک زن مستقل باید شریکی داشته باشد که از این اهداف حمایت کند. اگر یک مرد در یک رابطه از اهداف یک زن قوی حمایت نمی کند، این یک علامت خطرناک است که این رابطه کارساز نخواهد بود. متخصصان روابط بر این عقیده هستند که زنان قوی هرگز نباید شریک غیرحمایت کننده را تحمل کند.

شریکی که به بچه ها کمک نمی کند

گاهی اوقات، قبل از اینکه یک زن قوی متوجه شود که رفتار غیرقابل قبولی را تحمل می کند، یک رابطه به ازدواج و فرزندان می رسد. زنان قوی هرگز نباید مردی را بپذیرند که به ادامه زندگی آن ها کمک نمی کند.

زنان دارای انواع شخصیت‌ها هستند و رابطه با زنان مختلف هر بار احساس متفاوتی خواهد داشت. داشتن رابطه با یک زن مستقل می تواند چیز شگفت انگیزی باشد. شاید تا به حال با زنی به این شکل در رابطه نبودید. اما، چیزهایی نیز وجود دارد که باید هنگام داشتن چنین رابطه ای بدانید.

نکته

یک زن مستقل مشکلی ندارد که دقیقاً به شما بگوید چه فکر و چه احساسی دارد، حتی اگر ممکن است ناخوشایند یا ناراحت کننده باشد. دوست داشتن یک زن مستقل نیز می تواند یکی از رضایت بخش ترین چیزها باشد. در این‌جا مواردی وجود دارد که باید هنگام رابطه با یک زن مستقل به خاطر داشته باشید.

انجام درست کارها

یک زن مستقل اجازه نمی دهد ناراحتی در دیگران بافی بماند. وقتی چیزی او را ناراحت می کند، یا اگر او به نحوی شما را ناراحت کرد، همیشه برای اصلاح همه چیز به سراغ شما خواهد آمد. وقتی او احساس می کند که باید چیزی درست شود، همیشه مطمئن می شود که زمانی برای صحبت در مورد آن وجود دارد. پس هر دوی شما درباره احساسات خود صحبت کنید. اگر اهل کناره گیری از مشکلات هستید، بدانید که یک زن مستقل اجازه نمی دهد این اتفاق بیفتد.

آن‌ها به دلیلی قوی هستند

برای بسیاری از زنان مستقل، آن‌ها باید این قدرت و خط مستقل را از طریق بسیاری از تراژدی ها به دست آورند. آن‌ها مجبور شدند سختی های زیادی را در راه خود را تا جایی که هستند تحمل کنند. او ممکن است در اعماق خود درد و آسیب زیادی را تحمل کند و همیشه مایل و آماده صحبت در مورد آن نخواهد بود. وقتی با یک زن مستقل در ارتباط هستید، می‌خواهید مطمئن شوید که در دسترس او قرار می‌دهید. این کار باعث می شود تا در مورد آن چیزها صحبت کند، بدون اینکه او را تحت فشار قرار دهید.

منبع درخشان مثبت اندیشی

علیرغم اینکه یک زن مستقل در زندگی چیزهای زیادی را پشت سر گذاشته است، منبع درخشانی از مثبت در زندگی شما نیز خواهد بود. او در به نمایش گذاشتن چهره ای قوی و تحمل هر چیزی که زندگی برای آن ها ایجاد می کند خوب است. وقتی همه چیز اشتباه می شود، او کسی نیست که از این بابت دست و پا بزند و ناراحت شود. او همیشه منبع خوبی از احساسات و دیدگاه های مثبت خواهد بود.

هنوز هم ممکن است صدمه ببینند

حتی اگر به نظر می رسد که او بیش از حد احساس آسیب دیده است، این درست نیست. با وجود این واقعیت که او بسیار قوی و از نظر عاطفی مستقل است. اما زن مستقل هنوز هم مانند هر فرد دیگری احساساتی دارد. او به همان روشی که هر زن دیگری به شما اعتماد خواهد کرد، به شما اعتماد خواهد کرد. مطمئن شوید که از او سوء استفاده نکنید یا از نظر عاطفی به او صدمه نزنید. زیرا هنوز هم ممکن است اتفاق بیفتد. او فقط ممکن است شما را به سرعت دیگری نبخشد.

اهداف آن‌ها برای آن‌ها مهم است

زن مستقل اهداف و جاه طلبی هایی دارد که بسیار مهم است. این اهداف و جاه طلبی ها حتی ممکن است گاهی مهمتر از رابطه شما باشند. ممکن است متوجه شوید که او یک قرار را لغو می کند. خصوصا اگر به این معنی باشد که بتواند به چیزی برسد که در حرفه تلاش زیادی برای آن کرده است. شما باید یاد بگیرید که از او حمایت کنید، زیرا او باید یاد بگیرد که چگونه به اندازه خودش جاه طلب باشد تا به رویاهایش برسد.

نکته

به یاد داشته باشید، “یک زن مستقل و با اعتماد به نفس هرگز اجازه نمی دهد کسی به او بگوید که چه فکر می کند. دکتر روبرتا شالر، می‌گوید: «زن مستقل بلافاصله این را به‌عنوان نقض مرزهایش تشخیص می‌دهد.

بلاگ نویسی زنان موفق

آن‌ها خودکفا هستند

اگر با یک زن مستقل وارد رابطه می شوید که فکر می کند برای بیشتر چیزها باید به شما تکیه کند، در اشتباه هستید. زنان مستقل عمدتاً خودکفا هستند. او خودش پول در می آورد، سیستم حمایتی خودش را دارد و می تواند خود را از نظر عاطفی پایدار نگه دارد. با این حال، این بدان معنا نیست که او برای برخی چیزها به شما تکیه نخواهد کرد. بخش مهمی از یک رابطه، یادگیری تکیه بر یکدیگر است.

آن‌ها تقریباً همیشه یک منطقه عاری از نمایش هستند

زنان مستقل می دانند که چه می خواهند. وقتی با او رابطه برقرار می کنید، او زمانی برای بازی یا نمایش نخواهد داشت.

“شما باید از اجبار در مورد مسائل دست بکشید و مستقیم با او صحبت کنید، زیرا او اینگونه با شما خواهد بود. اگر مشکلی یا چیزی او را آزار می دهد، در مورد آن باخبر خواهید شد.