۰ نفر

بازداشت عامل ارسال تصاویر مسمومیت دانش‌آموزان به رسانه‌های معاند در قزوین

۳۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
کد خبر: 712519
بازداشت عامل ارسال تصاویر مسمومیت دانش‌آموزان به رسانه‌های معاند در قزوین

با توجه به حادثه مسمومیت برای دانش‌آموزان سریعاً دستورات قضایی برای شناسایی عاملان انتشار گاز و ارسال‌کننده تصاویر به رسانه‌های معاند به ضابطین قضایی صادر شد و موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا؛  دادستان عمومی و انقلاب قزوین از شناسایی و بازداشت عامل ارسال تصاویر مسمومیت دانش‌آموزان به رسانه‌های معاند خبر داد.

بنابر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حسین رجبی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی انتشار گاز و وقوع مسمومیت برای دانش‌آموزان در یکی از مدارس دخترانه قزوین و انتقال آن‌ها به بیمارستان، به سرعت تصاویری از این دانش‌آموزان در بخش‌های مختلف بیمارستان در رسانه‌های معاند منتشر شد.

وی ادامه داد: با توجه به حادثه مسمومیت برای دانش‌آموزان سریعاً دستورات قضایی برای شناسایی عاملان انتشار گاز و ارسال‌کننده تصاویر به رسانه‌های معاند به ضابطین قضایی صادر شد و موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

این مقام قضایی استان قزوین در ادامه بیان کرد: پس از بررسی دوربین‌های مداربسته بیمارستان مشخص شد، یک زن از زمان ورود دانش‌آموزان به بیمارستان با حضور در بخش‌های مختلف درمانی اقدام به تهیه فیلم و عکس از وضعیت دانش‌آموزان می‌کند.

رجبی تصریح کرد: با اقدامات فنی انجام شده، مشخص شد این فرد قبل از وقوع حادثه مسمومیت برای دانش‌آموزان نیز در اطراف مدرسه