۰ نفر

مسمومیت تعدادی از دانش آموزان دختر در این شهرستان

۱۴ فروردین ۱۴۰۲، ۲۳:۰۱
کد خبر: 709506
مسمومیت تعدادی از دانش آموزان دختر در این شهرستان

به گفته دانش‌آموزان بوی نامطبوعی مانند سوختن لاستیک در مدرسه دخترانه ایجاد شده است که بعدا از متوجه شدن این بو دانش آموزان دچار حالت تهوع و سر درد و شکم درد شده‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، مدیرآموزش وپرورش شهرستان نقده از مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان دختر دبیرستان محمدیار در نقده خبر داد.

مختار نعمتی رییس آموزش و پرورش نقده از مسمومیت تعدادی از دانش آموزان دختر در دبیرستان محمدیار نقده خبر داد و اظهار داشت: طی امروز تعدادی از دانش آموزان دختر طی امروز بر اثر بوی نامطبوعی که در مدرسه ایجاد شده است دچار مسمومیت شده‌اند.

وی ادامه داد: به گفته دانش‌آموزان بوی نامطبوعی مانند سوختن لاستیک در مدرسه دخترانه ایجاد شده است که بعدا از متوجه شدن این بو دانش آموزان دچار حالت تهوع و سر درد و شکم درد شده‌اند.

نعمتی گفت: مسوولان مدرسه بعد از این جریان با مراکز درمان تماس حاصل کرده و آمبولانس برای انتقال دانش آموزان به مدرسه اعزام و آنان را به بیمارستان امام خمینی نقده انتقال دادند.

مدیر آموزش و پرورش نقده تصریح کرد: بعد از اعزام دانش آموزان تمهیدات و مراقب‌های لازم از دانش آموزان انجام و بعد از مساعد شدن حال آنان ، از بیمارستان مرخص شدند.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای بررسی علل موضوع بوجود از طریق مراجع قانونی و نیروی انتظامی تحت بررسی است.