۰ نفر

شمار شهدای حادثه تروریستی اصفهان به ۳ نفر رسید

۲۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۰۵
کد خبر: 681987
شمار شهدای حادثه تروریستی اصفهان به ۳ نفر رسید

فرماندهی انتظامی استان اصفهان با صدور اطلاعیه‌ای از شهادت سرهنگ اسماعیل چراغی، یکی از مدافعان امنیت مردم در یگان ویژه پلیس، بر اثر جراحات حادثه تروریستی شب گذشته شهر اصفهان خبر داد، که به این ترتیب آمار شهدای حادثه تروریستی شب گذشته در این شهر به ۳ نفر رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یکی از مدافعان امنیت مردم در یگان ویژه پلیس اصفهان، سرهنگ اسماعیل چراغی بر اثر شدت جراحات وارده از حادثه تروریستی اصفهان در شب گذشته به درجع رفیع شهادت نائل آمد.

در اطلاعیه‌ای که از سوی مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان صادر شده، آمده است: یکی از مأموران جان برکف یگان ویژه پلیس استان اصفهان سرهنگ اسماعیل چراغی که در حادثه تروریستی شب گذشته شهر اصفهان مجروح شده بود با وجود تلاش پزشکان ساعاتی پیش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در این اطلاعیه ضمن تسلیت شهادت این مدافع امنیت به خانواده داغدار وی، مردم شهید پرور و همیشه درصحنه و همکاران رشید و سلحشور وی در یگان ویژه فراجا اعلام شده که مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید گرانقدر متعاقباً اعلام می‌شود.

در پایان این اطلاعیه درخصوص حادثه تروریستی اصفهان به ویژگی‌های اخلاقی و خدمات شایان سرهنگ چراغی در مأموریت تأمین امنیت زائران اربعین حسینی سال جاری در مرز شلمچه، خدمت‌رسانی وی به مردم در مواقع بحرانی همچون سیل، زلزله و همچنین شیوع ویروس کرونا و ارسال بسته‌های معیشتی به خانواده‌های آسیب دیده و فعالیت‌های جهادی در راستای حفاظت از امنیت مردم اشاره شده و آمده است: شهادت این مأمور پلیس نشان داد که حافظان امنیت مقتدرانه در صحنه ایستاده و همواره سینه خود را برای دفاع از مردم سپر می‌کنند.

علاوه بر سرهنگ چراغی، دو تن دیگر از حافظان امنیت شهر اصفهان به نام‌های محمدحسین کریمی و محسن حمیدی در حادثه تروریستی شب گذشته در ملک‌شهر اصفهان به شهادت رسیدند.