۰ نفر

دستگیری مردی که متهم به قتل همسرش بود

۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۲۱:۰۲
کد خبر: 681018
دستگیری مردی که متهم به قتل همسرش بود

مردی که در پی قتل همسرش در برج مسکونی در تهران ناپدید شده بود، بازداشت شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، مردی که در پی قتل همسرش در برج مسکونی در تهران ناپدید شده بود، بازداشت شد.

روز جمعه ۲۰ آبان ماه جاری، رسیدگی ماموران کلانتری ۱۳۸ جنت‌آباد در تماس تلفنی با میثم حسین‌پور؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای جنایی، کشف جسد زن ۵۸ ساله ای را گزارش کردند که با ۷ ضربه چاقو در خانه‌اش در برج‌های جنت‌آباد به قتل رسیده بود.

تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت، همسایه‌ها در ۴۸ ساعت گذشته از خانه موردنظر صدای درگیری نشنیده‌اند و پاسپورت‌ همسر مقتول در حالی که تلفن همراه وی از دسترس خارج شده است، گم شده که همین موضوع شک تیم جنایی را به همسر این زن برانگیخت.

تیم جنایی که در جریان تحقیقات متوجه دوربین‌های مداربسته برج شده بودند، به بازبینی فیلم آن در ۴۸ ساعت گذشته پرداخته و لحظه به لحظه فرار همسر مقتول را پس از ارتکاب جنایت احتمالی با خودوری ۲۰۶ سفیدرنگ خود خانه موردنظر را مشاهده کردند.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، قاتل و همسرش چند ماهه قبل به کشور امارات رفته و در آنجا برای دیدن بستگان خود درخواست ویزا برای مسافرت به آمریکا را داده‌اند که پس از بازگشت به تهران، این جنایت رخ داده است. همچنین تیم جنایی احتمال دادند با توجه به بیکار بودن قاتل و پرخاشگری وی، درگیری مرگبار به خاطر جر و بحث ساده رخ داده است.

بدین‌ترتیب اطلاعات و پلاک خودروی مرد جنایتکار به عنوان متهم در سامانه پلیس آگاهی کشور ثبت شود؛ تحقیقات کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی پایتخت ادامه داشت تا اینکه ماموران پلیس قم خودروی متهم را جاده مشاهده کردند و با توقف وسیله نقلیه مذکور، موفق به دستگیری وی شدند.

همچنین متهم پس از انتقال به اداره آگاهی استان قم در تحقیقات ابتدایی به جرم قتل همسرش اعتراف کرد.

تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط میثم حسین‌پور بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای جنایی ادامه دارد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد.