۰ نفر

مرگ مرموز مرد جوان در باغ فیض تهران / راز جسد سوخته روی تخت چه بود؟

۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۵۷
کد خبر: 677398
مرگ مرموز مرد جوان در باغ فیض تهران / راز جسد سوخته روی تخت چه بود؟

کشف جسد سوخته مرد جوان در حریق عمدی آپارتمان طبقه هفتم، دو فرضیه را پیش روی بازپرس جنایی قرار داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از رکنا، ساعت ۴:۳۷ بامداد شنبه ۷ آبان گزارش آتش‌سوزی یک ساختمان ۷ طبقه در خیابان اشرفی اصفهانی، خیابان خجسته‌پور به آتش‌نشانی اعلام شد. با حضور سه ایستگاه آتش‌نشانی، امدادگران دریافتند واحد طبقه هفتم در حال سوختن است و شعله از پنجره‌های شکسته به بیرون زبانه می‌کشد که منجر به کشف جسد سوخته مردی جوان در اتاق شد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: در طبقه هفتم این ساختمان یک واحد ۹۰ متری بود که آتش‌سوزی در آن رخ داده بود، با توجه به شکستن شیشه‌ها احتمال می‌رفت انفجار کوچکی نیز رخ داده باشد. پس از اطفای حریق با جسد سوخته مردی حدوداً ۴۵ ساله مواجه شدیم که موضوع به پلیس و اورژانس اعلام شد.

مرد جوان روی تختی در اتاق نشیمن

با گزارش کشف جسد سوخته از سوی مأموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض به بازپرس محمدرضا صاحب‌ جمعی تحقیقات تیم جنایی شروع شد. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت مرد جوان روی تختی در اتاق نشیمن بوده که بر اثر آتش‌ سوزی جان خود را از دست داده است. همسایه‌ها در تحقیقات مدعی شدند مرد جوان با برادرش اختلاف شدیدی داشته و بارها صدای درگیری آنها را شنیده‌اند. این در حالی بود که متوفی سابقه خودکشی نیز در پرونده خود داشت.

باتوجه به اینکه کارشناسان آتش‌نشانی اعلام کردند که حریق عمدی بوده است، دو فرضیه از سوی بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران مطرح شد؛ نخستین فرضیه قتل مرد جوان و حریق عمدی بوده و دومین فرضیه خودکشی است. بنابراین تحقیقات برای برملایی راز مرگ مرموز مرد تنها به دستور بازپرس جنایی ادامه دارد.