۰ نفر

کشته شدن زن تهرانی توسط مرد عطار!

۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۱۳
کد خبر: 676567
کشته شدن زن تهرانی توسط مرد عطار!

مرد عطار که با فروش قرص‌های لاغری، باعث مرگ زن جوانی شده بود، به اتهام مداخله در امور پزشکی و قتل شبه‌عمد از سوی قضات به پرداخت دیه محکوم شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از رکنا، رسیدگی به این پرونده از یک سال پیش با شکایت مرد جوانی که مدعی بود همسرش به خاطر مصرف قرص‌های لاغری جان باخته است، آغاز شد. وی در این باره گفت: همسرم مشکل اضافه وزن داشت و وقتی از طریق ورزش و رژیم های غذایی به وزن ایده آلش نرسید از یک عطاری قرص‌های لاغری تهیه و استفاده کرد اما پس از چند بار استفاده به یکباره حالش بد و در بیمارستان بستری شد و پس از ۱۰ روز هم فوت کرد. حالا من از عطاری که قرص‌ها را به همسرم فروخته شکایت دارم. پس از آن کارشناسان پزشکی قانونی علت فوت را مصرف متامفتامین یا ماده مخدر شیشه اعلام کردند.با این گزارش مرد عطار به اتهام مداخله در امور پزشکی و قتل شبه عمد بازداشت و به اداره آگاهی منتقل شد.

وی در بازجویی‌ها اتهامش را نپذیرفت و عنوان کرد که من قرص‌های لاغری را به مشتری‌های زیادی فروخته‌ام اگر قرار بود مشکلی پیش بیاید برای سایر مشتری‌ها هم باید پیش می‌آمد. شاید قربانی مصرف‌کننده شیشه بوده و شاکی می‌خواهد با طرح موضوع قرص‌های لاغری من را مجرم کند.

بعد از اظهارات متهم قرص های لاغری برای آزمایش و مشخص شدن مواد تشکیل‌دهنده آن به پزشکی قانونی فرستاده شد. آزمایشگاه پزشکی قانونی تأیید کرد که در ساخت قرص‌های لاغری از مقداری متامفتامین استفاده شده است.

بدین ترتیب پرونده به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست اشد مجازات کردند.

در ادامه متهم که با قرار وثیقه آزاد بود به جایگاه رفت و باز هم منکر اتهاماتش شد اما پس از اظهارات متهم، قضات وارد شور شده و مرد عطار را به پرداخت دیه محکوم کردند.