۰ نفر

زن جوانی که با ۲ نوچه اش به خانه های ویلایی دربند حمله می کردند!

۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۰۸
کد خبر: 675750
زن جوانی که با ۲ نوچه اش به خانه های ویلایی دربند حمله می کردند!

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ مرد و یک زن در دربند خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از رکنا ؛ روز گذشته تیمی از ماموران کلانتری دربند درحال گشت‌زنی در حوزه استحفاظی خود بودند که به سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری سفید رنگ که ۲ آقا و یک خانم سرنشین آن بودند، مشکوک شدند. این افراد در حال پرسه‌زنی در محل و زاغ‌زنی خانه های ویلایی بودند و در همین راستا نیز ماموران رفتار آنان را تحت نظر قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران برای بررسی بیشتر به متهمان رو به روی خانه های ویلایی زاغ زنی می کردند؛ مراجعه کردند، گفت: سرنشینان این خودرو با مشاهده خودروی پلیس از محل متواری شدند که در پی آن عملیات تعقیب و گریز میان پلیس و متهمان آغاز شد. در ادامه تعقیب و گریز که دقایقی به طول انجامید، مجرمان اشیایی را از داخل ماشین به سمت خودروی پلیس پرتاب کردند که با مهارت ماموران خودروی این افراد متوقف شده و هر سه متهم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به بازرسی از خودروی متهمان گفت: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور یک قبضه سلاح جنگی، سه قبضه انواع سلاح سرد و یک عدد افشانه دفاع شخصی را کشف و ضبط کردند. همچنین متهمان که بین ۳۵ تا ۴۲ سال سن داشتند، به مقر انتظامی منتقل شده و در آنجا تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن اعتراف کردند که با همکاری یکدیگر قصد زورگیری از صاحبان خانه‌های ویلایی در محله دربند را داشتند که توسط ماموران شناسایی و دستگیر شدند.