۰ نفر

دستگیری زن راهزن یاسوجی / او کابوس رانندگان جاده بود

۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۵۰
کد خبر: 675270
دستگیری زن راهزن یاسوجی / او کابوس رانندگان جاده بود

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری اعضای باند حرفه‌ای ۴ نفره سارقان در یاسوج خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از رکنا؛ فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: در پی چندین فقره سرقت محموله و راهزن در محور‌های مواصلاتی استان به دلیل حساسیت این موضوع اقدامات گسترده اطلاعاتی و عملیاتی برای شناسایی سارقان انجام شد.سردار مصطفایی افزود: در کمترین زمان ممکن ماموران پلیس آگاهی مخفیگاه سارقان را شناسایی و در یک عملیات منسجم و کاملاً هوشمندانه در حومه شهر یاسوج وارد این مکان شدند .

وی با اشاره به دستگیری سارقان بیان داشت: این سارقان یک باند راهزن شامل ۳ نفر آقا و یک خانم بودند که در داخل مخفیگاه با اقلام و ادوات سرقتی دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان افزود: در مخفیگاه سارقان اقلام و ادواتی که مربوط به جرم سرقت محموله و بار بود کشف شد.

سردار مصطفایی گفت: اقلام متنوعی مانند لوازم و قطعات خودرو، لوازم خانگی، اقلام خوراکی و تعداد زیادی شیرآلات که تاکنون به فروش نرفته بودند کشف و ضبط شد.

وی همچنین اضافه کرد: ارزش ریالی اموال مسروقه فروش نرفته ۷ میلیارد ریال است و تاکنون در این زمینه ۹ نفر مالخر اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی به شناسایی مالباختگان هم اشاره کرد و گفت: در بررسی‌های انجام گرفته ۱۰ نفر از مالباختگان شناسایی و در بین اموال کشف شده اموال خود را شناسایی و به دست آوردند.

سردار مصطفایی اضافه کرد: در این پرونده دو دستگاه خودرو که در سرقت محموله ماشین‌های باربری از آن‌ها استفاده می کردند شناسایی و توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه و سارقان با پلاک‌های متفاوت و دستکاری اتومبیل‌ها اقدام به سرقت می‌کردند، گفت این سارقان تاکنون به ۱۵ فقره سرقت بار و محموله اعتراف کردند.