۰ نفر

قتل هولناک پسر جوان در سفره خانه پدرش / طلب ۱۶۰ میلیونی حادثه آفرید

۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۸:۵۱
کد خبر: 675194
قتل هولناک پسر جوان در سفره خانه پدرش  / طلب ۱۶۰ میلیونی حادثه آفرید

یکی از عوامل درگیری مرگبار در سفره خانه سنتی، پس از دستگیری مدعی شد به خاطر طلب ۱۶۰میلیون تومانی مرتکب قتل شده‌اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از رکنا، شامگاه یکشنبه 24 مهر خبر قتل پسری جوان در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به پلیس اعلام و تحقیقات به دستور بازپرس محمد وهابی آغاز شد.

بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که یک پدر و پسر با ورود به سفره خانه‌ای در خیابان آذربایجان با این ادعا که پسر صاحب سفره خانه از آنها کلاهبرداری کرده و متواری شده خواهان پیدا کردن او بودند که در این میان با پدر و برادر مرد بدهکار درگیر شدند و با قمه، آنها و یک وکیل دادگستری را که میهمان آنها بود مجروح کرده و گریختند. اما  پسر جوان جان باخت و در ادامه تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی موفق به دستگیری یکی از متهمان شدند.

متهم در تحقیقات اولیه به درگیری مرگبار اعتراف کرد و گفت: یک سال قبل با سهراب، برادر بزرگ مقتول آشنا شدم. او مدعی بود که می‌تواند با قیمتی مناسب برایم خودرو تهیه کند. به همین دلیل خودروی پرایدم را فروختم و مبلغی پول روی آن گذاشتم و 160 میلیون تومان به سهراب دادم تا برایم پژو بخرد. اما سهراب ناپدید شد. بعد متوجه شدم او با شگردهای مختلف ازمردم پول گرفته و حدود 400 میلیارد تومان بدهی به بار آورده است.

برای رسیدن به پولم، در جست و جوی سهراب بودیم که سفره خانه پدرش را پیدا کردم.متهم در ادامه گفت: چند باری همراه پدرم برای گرفتن پولم از سهراب به سفره خانه رفتیم اما خبری از او نبود، شب حادثه دوباره به همراه پدرم به سفره خانه رفتیم و وقتی همان حرف‌های تکراری را شنیدیم پدرم عصبانی شد و با چاقویی که همراه داشت به آنها حمله کرد و سپس فرار کردیم.به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران پسر جوان در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی قرار داده شد و تحقیقات برای دستگیری پدر وی ادامه دارد.