۰ نفر

نقشه شیطانی نگهبان پارک برای دختران و زنان تهرانی فاش شد

۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۵۵
کد خبر: 674508
نقشه شیطانی نگهبان پارک برای دختران و زنان تهرانی فاش شد

نگهبان پارکی در تهران که با ترفند پرسیدن آدرس و یا ساعت به زنان تجاوز می کرد توسط کارآگاهان اداره آگاهی بازداشت شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از رکنا، مهر امسال زن جوانی به اداره پلیس رفت و گفت: در کنار پارکی در منطقه مینی‌سیتی بودم که ناگهان مرد جوانی به سراغم آمد و از من ساعت پرسید، همین که سرم را پایین گرفتم تا ساعت را به او بگویم ناگهان چاقویی روی گلویم قرار داد و مرا به زور به داخل اتاقک نگهبانی کشاند.

با شکایت زن جوان، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده و با حضور در پارک به بررسی میدانی پرداختند. در بررسی اطراف اتاقک نگهبانی آنها دو مرد جوان را در حال استراحت دیدند. زمانی که دو مرد جوان به قربانی نشان داده شدند، او یکی از آنها را شناسایی کرد. با راهنمایی زن جوان، متهم اصلی این پرونده که نگهبان پارک بود بازداشت شد.

در ادامه بررسی‌ها، کارآگاهان با شکایت‌های مشابه دیگری رو‌به‌رو شدند که از اردیبهشت امسال آغاز شده بود اما ۳ شاکی‌ دیگر  مدعی بودند که از آنها فقط سرقت شده است و از آزار و اذیت صحبتی به میان نیاورده بودند. در ادامه تحقیقات این احتمال مطرح شد که سه زن دیگر هم توسط سارق مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند بنابراین تحقیقات مجدد از آنها صورت گرفته و آنها مدعی شدند که به خاطر ترس راز آزار‌های سیاه را برملا نکرده‌اند.

در ادامه مشخص شد نگهبان ۳۴ ساله به نام شیرزمان پس از شناسایی طعمه‌هایش در روشنایی روز یا تاریکی هوا، به آنها نزدیک شده و به بهانه پرسیدن آدرس یا ساعت از غفلت آنها استفاده کرده و با تهدید چاقو زنان را به زیر پل، میان شمشادها یا در این اواخر به اتاقک نگهبانی کشانده و مورد آزار و اذیت جنسی و سرقت قرار داده است.

سرهنگ مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر آزار و اذیت جنسی و سرقت به عنف از ۴ زن اعتراف کرد و قربانیان با حضور در اداره شانزدهم این مرد جنایتکار را شناسایی کردند. بدین ترتیب قاضی سیدعباس حسینی‌حشمتیان، رئیس شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران دستور انتشار عکس بدون پوشش متهم را صادر کرده است. تا چنانچه افرادی از سوی این مرد هدف تعرض قرار گرفته اند برای ثبت شکایت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند و اطمینان داشته باشند که پلیس شکایت آنها را با رعایت اصول امانتداری رسیدگی می‌کند.