۰ نفر

ماجرای آتش زدن کانکس پلیس در بازار تهران چه بود؟ + عکس

۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۴۱
کد خبر: 672757
ماجرای آتش زدن کانکس پلیس در بازار تهران چه بود؟  + عکس

پشت پرده آتش زدن کانکس پلیس در بازار تهران فاش شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از رکنا، اکثر کسبه بازار به دلیل ترس تخریب مغازه‌هایشان، کرکره‌ها را پایین کشیده و مغازه‌ها را بسته بودند؛ اما کمی از ظهر می‌گذشت که خبر آتش زدن کیوسک پلیس در بازار تهران به سرعت در فضای مجازی منتشر شد. اما ماجرا چیست؟

به گزارش مهر، ظهر امروز ۱۶ مهرماه بود که در برخی از خیابان‌های پایتخت تجمع‌هایی شکل می‌گرفت که با حضور مأموران پلیس تجمع کنندگان پراکنده می‌شدند؛ در این بین اعتراضات بازار تهران کم کم در صدر خبرهای رسانه‌های بیگانه قرار گرفت.

بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگار مهر اکثر کسبه بازار به دلیل ترس تخریب مغازه‌هایشان، کرکره‌ها را پایین کشیده و مغازه‌ها را بسته بودند؛ کمی از ظهر می‌گذشت که خبر آتش زدن کیوسک پلیس در بازار تهران به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و رسانه‌های معاند ادعا کردند مردم معترض این پایگاه را به آتش کشانده‌اند.

ماجرای آتش زدن کانکس پلیس در بازار تهران چه بود؟  + عکس

یک منبع آگاه در پلیس در این بین به خبرنگار مهر گفت: افرادی که اقدام به آتش زدن پایگاه پلیس کردند از اغتشاشگران بودند؛ این افراد نه از بازاری‌های تهران بودند و نه از مردم عادی.

این مقام مطلع بیان کرد: برخی از این افراد دستگیر شده و برخی دیگر هم شناسایی شدند که دستگیری آنها در دستور کار قرار دارد.