۰ نفر

بازگشایی راز دلخراش سر بریده در سطل زباله

۱۶ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۲۵
کد خبر: 666211
بازگشایی راز دلخراش سر بریده در سطل زباله

مرد جوان بعد از قتل هم‌خانه‌اش‌، سر او را برید و در سطل زباله انداخت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از جام‌جم، ساعت شش صبح شنبه دوازدهم شهریور امسال مردی برای انداختن کیسه زباله به سمت سطل زباله مکانیزه در یکی از محله‌های شهر پرند در غرب استان تهران رفت. او هنگام انداختن کیسه در سطل با صحنه هولناکی رو‌به‌رو شد.سر بریده مردی داخل سطل رها شده بود. وحشت‌زده با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و دقایقی بعد تیم پلیسی همراه بازپرس جنایی در محل قتل حاضر شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد مقتول میانسال بوده و زمان زیادی از مرگ او نگذشته است. 

سریع اقدامات پلیسی ماموران برای کشف راز قتل آغاز شد و در نخستین گام به تحقیق در محل و بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف پرداختند. تحقیقات در این دو شاخه خیلی زود نتیجه داد و آنها را به آپارتمانی در طبقه سوم یک مجتمع مسکونی در نزدیکی محل کشف سر رساند. تحقیق از همسایه‌ها مشخص کرد، در این خانه دو مرد جوان و میانسال زندگی می‌کنند. کارآگاهان زنگ آپارتمان را زده و وقتی مرد جوان به نام میلاد در را باز کرد با دیدن آنها شوکه شد.  ماموران با دستور قضایی به بازرسی خانه پرداخته و پس از ورود به یکی از اتاق‌ها با جسد بدون سر مردی رو‌به‌رو شدند. رد خون روی زمین و دیوار، حکایت از درگیری قاتل و مقتول داشت. با رازگشایی از این جنایت هولناک‌، مرد جوان بازداشت شد و برای تحقیقات به اداره آگاهی انتقال یافت.

سرهنگ علی زنگنه‌، فرمانده انتظامی رباط کریم در این باره به خبرنگار جام‌جم گفت: « متهم در تحقیقات مدعی شده به دلیل اختلافات شخصی با مقتول با او درگیر شده و با ضربه چاقو همخانه‌اش را کشته و بعد سرش را جدا کرده است. او ادعاهایی نیز درباره ارتکاب قتل بعد از مصرف مواد داشت که باید تحقیقات تکمیلی از او انجام شود.»