۰ نفر

میلیـــاردری که برای هیجان دزد شد

۹ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۴۰
کد خبر: 664526
میلیـــاردری که برای هیجان دزد شد

جوان میلیاردر که به‌خاطر هیجان و شهرت با خودروی گران‌قیمتش به‌سرقت می‌رفت، زن میانسالی که به بهانه ماساژ با دو همدستش از مشتری‌ها اخاذی می‌کرد و سارق گاوصندوق خانه‌ها از جمله متهمانی بودند که در پنجاه و نهمین طرح رعد پلیس پایتخت بازداشت شده‌اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛  روزنامه ایران نوشت: صبح دیروز سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه پنجاه و نهمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری گفت: با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس پیشگیری و سرکلانتری‌ها ۸۲۲ سارق، مالخر، زورگیر، سارق مسلح و همچنین اراذل و اوباشی که سرقت هم می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.وی با بیان اینکه اکثر سارقان سابقه‌دار هستند و در این میان ۲۵ باند سرقت، زورگیری و قاپ‌زنی شناسایی و منهدم شدند، عنوان داشت: در این مرحله از طرح رعد ۱۶۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و هزار و ۴۵ فقره سرقت کشف شده است؛ همچنین ۱۸۴۹ فقره اموال مسروقه به ارزش ۴۳ میلیارد تومان کشف شده که بخشی از این اموال به مال‌باختگان تحویل شد.

رؤیاهای عجیب سارق ثروتمند

رستوران ارثیه پدری، ماشین مدل بالا و وضع مالی خوب هم نتوانست هیجان را به زندگی سارق جوان برگرداند و به همین دلیل تصمیم گرفت که سرقت کند.

فردی با  این وضع مالی خوب چرا سارق شد؟ لبخندی می‌زند و می‌گوید یک روز دلم می‌خواست در طرح رعد جلوی دوربین‌ها بیایم و خبرنگاران از من سؤال کنند. هیجان و معروف شدن شاید دلیلی بود که با این همه ثروت به سراغ سرقت رفتم.

تحصیلاتت چیست؟ لیسانس مکانیک دارم و خبرهای حوادث را در روزنامه‌ها دنبال می‌کنم.

سرقت را چطور انجام می‌دادی؟ تخصص ما سرقت انباری است. با خودروی شاسی‌بلند خودم مقابل خانه‌های لوکس به کمین می‌نشستیم. به محض اینکه یکی از ساکنان بیرون می‌آمد، ما وارد پارکینگ شده و سرقت را انجام می‌دادیم.

سابقه داری؟ سابقه خرید و فروش اسلحه دارم. دلم می‌خواست یکی از معروف‌ترین فروشنده‌های قاچاق اسلحه دنیا شوم. پیش تر از آن هم دلم می‌خواست خلبان شوم. کلاً دلم می‌خواست کاری کنم که هیجان داشته باشد.