۰ نفر

جواب منفی خواستگاری در کرج خون به پا کرد/ قربانی پدر عروس بود + عکس

۱۲ مرداد ۱۴۰۱، ۹:۲۹
کد خبر: 658144
 جواب منفی خواستگاری در کرج خون به پا کرد/ قربانی پدر عروس بود  + عکس

خواستگار کینه جو که به دنبال شنیدن جواب رد از سوی پدر ومادر عروس به شدت عصبانی شده و با چاقو پدر و مادر دختر جوان را هدف ضربات مرگبار چاقو قرار داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  رکنا ، سرهنگ محمد نادربیگی درباره این پرونده گفت: هفته گذشته بدنبال درگیری خونین در یکی از خانه های واقع در کیانمهر کرج خیلی زود گشت کلانتری در محل حضور یافت و با پیکر زوج میانسالی روبرو شد که با ضربه ی چاقو زخمی شده بودند .

تیم امدادی بلافاصله درمحل حضور یافت و این زوج برای مداوا به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شدند . کارآگاهان درنخستین تحقیقات میدانی دریافتند که این زوج با ضربه پسرجوانی که بعنوان خواستگار به خانه شان آمده بود زخمی شده اند.

 جواب منفی خواستگاری در کرج خون به پا کرد/ قربانی پدر عروس بود  + عکس

درحالی که ضارب پس از زخمی کردند زوج میانسال از محل گریخته بود وی تحت تعقیب کارآگاهان جنایی قرار گرفت تحقیقات نشان میداد به محض اینکه خواستگار با جواب رد روبرو شده بود با چاقو به جان آنها افتاده است.

متاسفانه روز دوشنبه پدر عروس در اثر شدت ضربات چاقو ،  در بیمارستان جان با  جواب منفی خواستگاری در کرج خون به پا کرد/ قربانی پدر عروس بود  + عکس خت و با مرگ او به دستور بازپرس کشیک قتل این پرونده جنایی در دستور کار کارآگاهان جنایی قرار گرفته است .

متهم متواری شامگاه دوشنبه دستگیر شده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.