۰ نفر

کشف رد پای سارقان زندانی در ۱۰ خانه

۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۳۹
کد خبر: 656204
کشف رد پای سارقان زندانی در ۱۰ خانه

رییس پلیس آگاهی تهران گفت: باند ۴ نفره سارقان منزل در شمال تهران منهدم شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: رسیدگی به پرونده سرقت از یک منزل مسکونی در مرکز تهران در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی مشخص شد، سارقان پس از تخریب درب وردی خانه اقدام به سرقت یک دستگاه تلویزیون، تلفن همراه، پول نقد و طلا کرده‌اند و از سوی دیگر بررسی‌های میدانی کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی نشان داد، متهمان هنگام سرقت یک قبض پارکینگ داخل خانه مورد نظر جا گذاشته اند.

رییس پلیس آگاهی تهران افزود: همین کافی بود تا کارآگاهان وارد عمل شوند و با رصد‌های اطلاعاتی مخفیگاه دو نفر از سارقان را شناسایی کنندوکارآگاهان پس از مراجعه به خانه سارقان متوجه شدند آن‌ها به جرم سرقت راهی زندان شدند و چند روز قبل مرخصی گرفتند و اقدام به سرقت کرده‌اند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان پس از انتقال به پایگاه هشتم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات داخل خانه در سطح شهر تهران با همدستی ۲ مرد جوان دیگر اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی بیان کرد: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان مشخص شد، این باند ۴ نفره به ۱۰ خانه در منطقه‌های "خانی آباد"، "یافت آباد" و بزرگراه "نواب" دستبرد زده‌اند.