۰ نفر

کشف مخازن زیرزمینی سوخت قاچاق در بندرعباس

۲۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۹
کد خبر: 653965
کشف مخازن زیرزمینی سوخت قاچاق در بندرعباس

رییس کل دادگستری هرمزگان از کشف ۴ مخزن زیرزمینی سوخت قاچاق در یکی از روستاهای ساحلی بندرعباس خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، رییس کل دادگستری هرمزگان از کشف ۴ مخزن زیرزمینی فرآورده های نفتی قاچاق در نتیجه اجرای طرح ضربتی برخورد با قاچاقچیان در بندرعباس خبر داد.

مجتبی قهرمانی تصریح کرد: در اجرای مأموریت های ابلاغی از سوی قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، مأموران پلیس آگاهی بندرعباس موفق شدند با رصد اطلاعاتی و گشت زنی های نامحسوس، مخازن زیرزمینی و محل دپوی محموله بزرگ سوخت قاچاق را در روستای ساحلی گچین پایین شناسایی کنند.

وی افزود: به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان، مأموران در بازرسی از محل مورد نظر، ضمن کشف و ضبط هزاران لیتر گازوییل قاچاق، مخازن نگهداری سوخت در این بارانداز را جمع آوری و معدوم کردند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: بنابر گزارش ضابطین، عوامل نگهداری این محموله قاچاق، شناسایی شده اند و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

وی همچنین با تأکید بر ادامه روند مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق سوخت، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در مسیر صیانت از منابع ملی با هیچ کس تعارف ندارد و با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.