۰ نفر

دستگیری ۲ شرور مسلح در بروجرد

۲۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۹:۳۲
کد خبر: 652446
دستگیری ۲ شرور مسلح در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: ۲ شرور مسلح که با سلاح گرم در سطح شهرستان بروجرد اقدام به شرارت و ایجاد مزاحمت برای شهروندان کرده بودند دستگیر شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین، سرهنگ مهدی مهدوی کیا افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت توسط ۲ شرور با سلاح گرم در سطح شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۳ بروجرد بلافاصله به محل مربوطه اعزام و ۲ شرور مسلح را شناسایی و دستگیر و در بازرسی از آنان یک قبضه سلاح کمری، ۱۲ تیر جنگی و یک تیغه خشاب کشف شد.

فرمانده انتظامی بروجرد ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی گفت:  پلیس با قاطعیت و با پشتوانه همکاری آگاهانه مردم و حمایت دستگاه قضایی با اراذل و اوباش و هنجارشکنان برخورد قاطع کرد.

دستگیری سارق وسایل پروژه های  ساختمانی با هفت فقره سرقت در بروجرد

سرهنگ"مهدی مهدوی کیا " افزود: در پی اعلام مرکز ۱۱۰مبنی بر سرقت وسایل پروژه های ساختمانی در سطح شهرستان بروجرد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران با اقدامات اطلاعاتی، هویت سارق را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی طی عملیاتی وی را حین سرقت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: متهم در تحقیقات انجام شده به هفت فقره سرقت وسایل از پروژه های ساختمانی اعتراف کرد که با تشکیل  پرونده تحویل مراجع قضائی شد.