۰ نفر

پایان شرارت های شرور مسلح در سراوان

۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۵
کد خبر: 649363
پایان شرارت های شرور مسلح در سراوان

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش و پیگیری مأموران انتظامی شهرستان سراوان، شرور مسلح تحت تعقیب و عامل شرارت های سریالی آن شهرستان به دام افتاد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، مرتضی جوکار اظهار کرد: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر شرارت های سریالی فردی سابقه دار، با ایجاد ناامنی و قدرت نمایی با سلاح گرم در سطح شهرستان "سراوان" موضوع، به صورت ویژه در دستور کار پلیس آن شهرستان قرارگرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به متواری بودن این شرور تحقیقات تخصصی پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه با تلاش شبانه روزی و پیگیری مستمر مأموران انتظامی سراوان مخفیگاه متهم  در یکی از روستاهای آن شهرستان شناسایی و در  عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلاش با 40 فشنگ جنگی در بازرسی از مخفیگاه این شرور سابقه دار بیان داشت: حمل سلاح گرم، سرقت مسلحانه، قدرت نمایی با سلاح، سرپیچی و تمرد از قانون، درگیری های متعدد منجر به جرح با شهروندان، از جمله شرارت های این متهم است که در دستگاه های قضائی و امنیتی به ثبت رسیده است.

سرهنگ جوکار با اشاره به معرفی این شرور به دستگاه قضائی خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.