۰ نفر

دستگیری فروشنده سلاح در الهیه

۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۵
کد خبر: 649359
دستگیری فروشنده سلاح در الهیه

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف چهار قبضه سلاح و ۷۲عدد فشنگ جنگی در شمال پایتخت خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ سعید راستی دراین‌باره گفت:‌به دنبال دریافت خبری مبنی بر حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز ازسوی فردی در شمال تهران رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان پس از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به  شناسایی هویت و مخفیگاه متهم در محله الهیه شدند.

وی با اشاره به اخذ مجوزهای قضایی برای دستگیری این فرد گفت:‌ماموران پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز، روز گذشته در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین محل دستگیری این فرد نیزر مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن چهار قبضه سلاح جنگی و مقادیری تجهیزات نظامی ممنوعه، ۷۲عدد فشنگ و یک دستگاه شوکر الکتریکی کشف و ضبط شد.

راستی با بیان اینکه متهم دستگیر شده جزو اشرار است، خاطرنشان کرد: این فرد در اعترافات خود به بزه انتسابی اقرار کرد و گفت که سلاح‌های کشف شده را با همکاری یکی از دوستانش از طریق مرز زمینی یکی از استان‌های شمالی وارد کشور کرده و قصد فروش آن را داشت که دستگیر شد.

به گفته رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شده و این فرد به همراه مدارک و مستندات برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.