۰ نفر

قتل مرموز پیرزن ثروتمند در گیشا

۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۷:۴۳
کد خبر: 648819
قتل مرموز پیرزن ثروتمند در گیشا

پیرزن ثروتمند در جریان سرقت از خانه‌اش در منطقه گیشا، هدف ضرب و جرح قرار گرفت و به کام مرگ فرو رفت‌.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته دوشنبه ششم تیر ماه، مرگ یک پیرزن تهرانی در خانه‌ای در منطقه گیشا در پی سرقت از منزل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۳۷ کوی نصر و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی همراه با محمدتقی شعبانی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جرائم جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

امدادگران اورژانس که دقایقی قبل از تیم پلیس به محل حادثه رسیده بودند، عملیات نجات را آغاز کردند اما اقدامات درمانی فایده نداشت و پیرزن ۷۱ ساله فوت کرد.

بررسی‌های اولیه ماموران کلانتری مشخص کرد، یک سارق با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت وارد خانه شده و در حضور پرستار خانگی، مقتول را هدف ضرب و جرح قرار داده است.

از سوی دیگر تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی نشان داد، سارق پس از ضرب و جرح مقتول، اقدام به سرقت فرش ابریشم و لوازم باارزش خانه کرده و متواری شده است.

کارآگاهان هنگامی که متوجه شدند اطراف خانه موردنظر به دوربین‌های مداربسته مجهز است، به بازبینی فیلم‌ها پرداختند و موفق به رصد تحرکات قاتل شدند.

در ادامه پرستار خانگی پیرزن هدف تحقیق قرار گرفت‌؛ وی گفت: برای خرید دارو به داروخانه رفته بودم که هنگام بازگشت، مرد جوانی را کنار درب ورودی خانه مشاهده کردم؛ او ادعا کرد بسته‌ای آورده و قصد دارد پیرزن را ملاقات کند!

پرستار مقتول در طول تحقیقات گفت: به مرد جوان گفتم برای ملاقات باید از مقتول اجازه بگیرم که در ادامه همراه با سارق به سمت خانه رفتم که ناگهان وی از بسته شدن درب جلوگیری کرد و با یک چاقو وارد خانه شد که در ادامه مقتول را از ناحیه کمر، مورد ضرب جرح قرار داد و اقدام به سرقت کرد.

در گام نخست، تیم پلیسی، این پرستار جوان را به اتهام اهمال در مراقبت از منزل و پیرزن و اظهارت ضد و نقیض دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

با دستور محمد تقی شعبانی؛ بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جرائم‌ جنایی، جسد مقتول برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای کشف ابعاد پنهان پرونده وارد عمل شده اند.